Mr. President™ Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Litt moro at det kommer en så sen snuoperasjon med Sir Alex på tribunen på hans bursdag Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Skulle likt å sett post-match-intervjuet til JM. https://www.youtube.com/watch?v=F413YPJgHWI 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 utrolig frustrerende kamp, men det ordna seg til slutt. gode offensive bytter av mourinho. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Rashford inn for Smalling er et deilig bytte, og noe som LvG aldri ville gjort. Han hadde bytta inn Jones for Smalling 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Jeg ser det meste av kamper i PL og kan med hånden på hjertet, så objektivt som mulig, påstå at United har vært offer for flest feilaktige dommeravgjørelser denne sesongen. Det er nok tilfeldig, men det er helt ekstremt frustrerende å se på.Hvem har tjent best på feilaktige dommeravgjørelser? Det er vanskeligere å si, da alle lag får avgjørelser mot seg. Stoke hadde jo kampen mot Leicester da Oliver fikk drypp. Fant svaret, der er Manchester City Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Rashford inn for Smalling er et deilig bytte, og noe som LvG aldri ville gjort. Han hadde bytta inn Jones for Smalling Ikke bare det, men det hadde ikke vært noe vilje eller tro i laget til å snu kampen. Vi hadde strødd pasninger på tvers på motstanderens halvdel i mens man bare ventet på at dommeren skulle blåse av. Fantastisk for moralen i laget til å snu kampen på denne måten. Dette styrker vinnerviljen uten tvil! Føler at ting er på rett spor nå. Fortsatt mye forbedringspotensialet, men herregud som jeg savnet denne ståpå-viljen under Moyes og LvG. Deilige bytter! Endret 31. desember 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Noen steder jeg kan få sett på høydepunktene? TV2 er litt treige, og jeg fikk ikke sett kampen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Alltid 20min-høydepunkt rett etter match på fullmatchesandshows.com König det intervjuet av Mourinho Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Nice, den siden der visste jeg ikke om. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå