Stefanthorsen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Bruker mac og synes det er rart at programvaren ikke støtter den nye Nokia 6600! Den støtter synkronisering med 3650, f.eks! Vet noen om denne "blemmen" blir rettet opp og at OS X støtter den snart? Mvh Stefan Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg håper virkelig det blir rettet på slik at jeg kan bruke min med iSync, liker det mye bedre enn windows-tullet, det virker som om den bestemmer seg for når den føler for å la meg koble til eller ikke, men det er sikkert bare jeg som er litt dum i dag. Lenke til kommentar
lkhoydal Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har også opplevd flere ganger at iSync ikke støtter de telefonene jeg skulle synkronisert. Det har jeg ofte løst enkelt ved å google det (eks: "isync sony ericsson k810i"). Da finner man som oftest en plugin som enkelt kan installeres, og du kan synkronisere din telefon enkelt. Nå derimot har jeg en Sony Ericsson x1i Xperia, og den finner jeg ikke plugin til. Det irriterer meg. Sony Ericsson har på sine support-sider ofte mulighet til nedlastning av iSync-plugins til sine mobiltelefoner, og det gjelder forsåvidt flere leverandører også, så sjekk ut det. Men det eksisterer ikke til denne, noe som jeg synes er rart siden det ikke er noen sinnsykt ny telefon (kom i begynnelsen av 08). Men prøv å sjekk produsentens support-seksjon for akkurat din telefon, eller foreta et google-søk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå