Benbjo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Spesielt å ta av Lucas og Elneny. To spillere som uansett ikke starter på tirsdag Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 På tide med noen bytter nå Wenger. Intensiteten har falt enormt. To dager til neste match også. Kanskje man roer ned litt da siden de fleste skal spille om to dager? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 På tide med noen bytter nå Wenger. Intensiteten har falt enormt. To dager til neste match også. Kanskje man roer ned litt da siden de fleste skal spille om to dager? Ja, det er greit nok, men hvorfor da ikke bytte ut f.eks Alexis? Kanskje også Xhaka. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Tror jeg må slutte å se fotball, gir meg på topp! Giroud din syke faen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Forsvaret til Palace er jo komedie. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Hvorfor i faen tar vi ikke av Alexis? To dager til neste kamp og han løper 50 meter etter en spiller... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Han løper som en pisket hund. Han burde definitivt få hvile Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Xhaka sin beste kamp for oss? Flere meget lekre pasninger fremover og noen viktige involveringer bakover også. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Vi har iallefall ikke sluttet å spille ordentlig, selv om vi gollet. Full kok hele veien! Hjernedødt at Alexis spiller 90 min i dag... Endret 1. januar 2017 av #Wengerout 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Surken sanchez pga han ikke scorte idag! Har store krav til seg selv. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Meget fortjente 3 poeng til Arsenal. Skulle scoret mange flere mål. Kjempekamp! Deilig. Beste siden Chelsea. 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Utrolig at vi ikke scorer 5-6 her. Palace er jo ikke litt med en gang. 1 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Deilig å klatre opp på 3plassen og passere City. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Meget fortjente 3 poeng til Arsenal. Skulle scoret mange flere mål. Kjempekamp! Deilig. Beste siden Chelsea. Nja joda enig på et sett og viss, var mongokjedelig kamp, men det kan Crystal Palace ha æren for. Giroud sitt mål var verdt de to timene. Helt der oppe bak Bergkamp mot Newcastle sitt seff, Wilshere mot Norwich, Kanu mot Chelsea, Henry mot Liverpool, Ramsey mot Fenerbache. Mulig jeg glemmer et par, RvP mot Charlton(?). Syk, syk mann. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Meget fortjente 3 poeng til Arsenal. Skulle scoret mange flere mål. Kjempekamp! Deilig. Beste siden Chelsea.Nja joda enig på et sett og viss, var mongokjedelig kamp, men det kan Crystal Palace ha æren for. Giroud sitt mål var verdt de to timene. Helt der oppe bak Bergkamp mot Newcastle sitt seff, Wilshere mot Norwich, Kanu mot Chelsea, Henry mot Liverpool, Ramsey mot Fenerbache. Mulig jeg glemmer et par, RvP mot Charlton(?). Syk, syk mann. Kjedelig? Hvis denne matchen var kjedelig lurer jeg på hva kampen mot WBA var Kan være enig i at siste 20 ikke var så spennende, men spesielt første omgang var knall. Mye lekkert spill Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Heller det at jeg er skuffet over hva Crystal Palace stilte opp med... Svak, svak kamp av de... Uansett fint å se Xhaka bli varm i trøyen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Meget fortjente 3 poeng til Arsenal. Skulle scoret mange flere mål. Kjempekamp! Deilig. Beste siden Chelsea.2017 kler deg! 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå