Gå til innhold

[PL] Arsenal - Crystal Palace

Lakrisbåt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Årets første dag, fyllesjuk og greier... Får håpe spillerne føler seg litt bedre enn jeg kommer til å gjøre ;)

Oppgjørene mot Palace er alltid tette og jevne. Tilsvarende oppgjør i fjor endte 1-1 etter at Arsenal trodde de kunne ro 1-0 til pause i land. Det klarte det ikke og Bolasie utligner i det 81. minutt. 

Annet enn den matchen så har Arsenal vunnet alle mot Palace i ligaen siden de rykket opp i 2013, men som sagt tett og jevnt. Fasiten har vært 1-1, og 2-1 i de siste 4 matchene. 

Ingenting tyder på at kampbildet og resultatet vil se nogenlunde likt ut i morgen. Palace kjemper mot nedrykk, men har fått kjempeboost av ny manager. 1-1 borte mot Watford sist var et meget godt resultat. Kan ny manager-effekten fortsette mot et Arsenal som sliter enormt fremover? 

Ser for meg et kampbilde ala den mot West Brom, men CP er nok noe farligere fremover med folk som Cabaye, Benteke, Zaha og Townsend. 

Har en ørliten tro på knepen Arsenal-seier, men skulle jeg satt noe penger her ville jeg satt på U. Arsenal er i en liten downperiode fremover og har sluppet inn mål i 12 av de 13 siste kampene. Her blir det viktig å putte tidlig og fortsette presset. Ikke slippe CP inn i kampen på 1-0 som Arsenal har gjort de siste kampene med en ekstremt nonchalant attitude. 

1-1 Giroud, Benteke

Lenke til kommentar

Lukter hjemmeseier, Palace er svake i år.

Å ta seieren på forskudd er et dårlig utgangspunkt, vi pleier å gå på en smell når vi tror vi har vunnet før kampen er ferdigspilt.

Å.ta seieren på forskudd? Det er Crystal Palace. Arsenal skal slå CP 9 av 10 ganger.

Lenke til kommentar

Lukter hjemmeseier, Palace er svake i år.

Å ta seieren på forskudd er et dårlig utgangspunkt, vi pleier å gå på en smell når vi tror vi har vunnet før kampen er ferdigspilt.

Å.ta seieren på forskudd? Det er Crystal Palace. Arsenal skal slå CP 9 av 10 ganger.

Joda, men den tiende gangen har en tendens til å dukke opp innimellom. Klarer de å konsentrere seg og holde tempo oppe på ball og  beina, så både håper og tror jeg at vi drar det i land.

Endret av Erlend Bjelland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...