Lakrisbåt Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Når: 1. Januar, 17:00 Hvor: Emirates Endret 31. desember 2016 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 2 - 1 , Alexis, Giroud & Flamini ^^ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Årets første dag, fyllesjuk og greier... Får håpe spillerne føler seg litt bedre enn jeg kommer til å gjøre Oppgjørene mot Palace er alltid tette og jevne. Tilsvarende oppgjør i fjor endte 1-1 etter at Arsenal trodde de kunne ro 1-0 til pause i land. Det klarte det ikke og Bolasie utligner i det 81. minutt. Annet enn den matchen så har Arsenal vunnet alle mot Palace i ligaen siden de rykket opp i 2013, men som sagt tett og jevnt. Fasiten har vært 1-1, og 2-1 i de siste 4 matchene. Ingenting tyder på at kampbildet og resultatet vil se nogenlunde likt ut i morgen. Palace kjemper mot nedrykk, men har fått kjempeboost av ny manager. 1-1 borte mot Watford sist var et meget godt resultat. Kan ny manager-effekten fortsette mot et Arsenal som sliter enormt fremover? Ser for meg et kampbilde ala den mot West Brom, men CP er nok noe farligere fremover med folk som Cabaye, Benteke, Zaha og Townsend. Har en ørliten tro på knepen Arsenal-seier, men skulle jeg satt noe penger her ville jeg satt på U. Arsenal er i en liten downperiode fremover og har sluppet inn mål i 12 av de 13 siste kampene. Her blir det viktig å putte tidlig og fortsette presset. Ikke slippe CP inn i kampen på 1-0 som Arsenal har gjort de siste kampene med en ekstremt nonchalant attitude. 1-1 Giroud, Benteke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Hvordan er Big Sam's trackrecord mot arsenal? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Lukter hjemmeseier, Palace er svake i år. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Hvordan er Big Sam's trackrecord mot arsenal? http://www.squawka.com/news/wp-content/uploads/2015/10/allardyce-vs-arsenal.jpg Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Lukter hjemmeseier, Palace er svake i år. Å ta seieren på forskudd er et dårlig utgangspunkt, vi pleier å gå på en smell når vi tror vi har vunnet før kampen er ferdigspilt. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Nå er jeg ikke Arsenal fan heller, men riktig det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Lukter hjemmeseier, Palace er svake i år. Å ta seieren på forskudd er et dårlig utgangspunkt, vi pleier å gå på en smell når vi tror vi har vunnet før kampen er ferdigspilt. Å.ta seieren på forskudd? Det er Crystal Palace. Arsenal skal slå CP 9 av 10 ganger. Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Lukter hjemmeseier, Palace er svake i år. Å ta seieren på forskudd er et dårlig utgangspunkt, vi pleier å gå på en smell når vi tror vi har vunnet før kampen er ferdigspilt. Å.ta seieren på forskudd? Det er Crystal Palace. Arsenal skal slå CP 9 av 10 ganger. Joda, men den tiende gangen har en tendens til å dukke opp innimellom. Klarer de å konsentrere seg og holde tempo oppe på ball og beina, så både håper og tror jeg at vi drar det i land. Endret 1. januar 2017 av Erlend Bjelland Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Fint å se Mustafi tilbake http://www.vg.no/sport/fotball/tippetips/tony-pulis-arsenal-har-en-bedre-stall-enn-chelsea/a/23885725/ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Årets første kamp! DIGG! Skal ikke mye til men håper se langt bedre enn hva vi så i starten av 2016! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Avhengig av minst et mål fra Zaha, ellers ryker jeg ut av cupen! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Tottenham vinner 3-0 borte mot Watford. Her SKAL vi vinne. Finnes ingen unnskyldninger for å tape. Så får vi se hvordan 2017 og årets Arsenal versjon er for helsa! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Er så jævlg trist at de andre topplagene cruiser til seiere, mens vi klarer såvidt skrape frem 1-0 seiere hjemme. Vinner vi ikke idag, så kan vi avlyse vårsesongen og håpe at kødden forsvinner i sommer. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Legger i hvert fall veldig press med tanke på Spurs walkover... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Tror denne kampen blir tung. Tror vi vinner, men at kampbildet vil minne en del om WBA-kampen. Endret 1. januar 2017 av Liquidkey Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Tror denne kampen blir tung. Tror vi vinner, men at kampbildet vil minne en del om WBA-kampen. Du mener alle hjemmekampene denne sesongen minus Chelsea? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå