Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Snart.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
avedon Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 En vakker blomst og et Godt Nytt År. Mvh. Roy 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Stilig vårtegn - og Godt Nytt År mvh Torhild 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Flott bilde lady H Ja nå mot lysere tider og sola snart her igjen Godt Nytt År M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Vakkert Helene. Forresten Godt nyttår ;-) 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Dejlig baggrund her søde pastel farver af det grønne og det hvide hold op hvor jeg glæder mig til forårs farver igen ...vi er tæt på :-) Rigtig godt nytår ..håber din aften bliver god..vh Suss 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Kloke ord i teksten, flott bilde, heldigvis litt bedre vær i Oslo enn på Møre. Godt nyttår! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 En vakker blomst og et Godt Nytt År. Mvh. Roy Takk skal du ha Roy, og et riktig godt nytt år til deg også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Stilig vårtegn - og Godt Nytt År mvh Torhild Hei, bildet er ikke akkurat tatt i dag, men jeg så faktisk at Snøklokkene er på tur fram under ripsbusken min nå Godt nytt år Torhild! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Flott bilde lady H Ja nå mot lysere tider og sola snart her igjen Godt Nytt År M v h Leif Takk skal du ha Leif! Det blir fint å gå mot lysere tider nå. Kanskje kommer inspirasjonen til å fotografere tilbake med lyset Godt nytt år Leif! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Vakkert Helene. Forresten Godt nyttår ;-) Takk så mye Jimmy! Og riktig godt nytt år til deg også! Endret 31. desember 2016 av Fotoskrulla Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Dejlig baggrund her søde pastel farver af det grønne og det hvide hold op hvor jeg glæder mig til forårs farver igen ...vi er tæt på :-) Rigtig godt nytår ..håber din aften bliver god..vh Suss Takk for fin kommentar Suss! Det blir godt å gå mot lysere tider nå, få se hvor det grønnes rundt oss og blomster som spretter ut. Jeg håper du får en fin aften! Her er det meldt dårlig vær..(sjokk..)..så vi får se om det blir noe fyrverkeri. Godt nytt år Sussssss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Kloke ord i teksten, flott bilde, heldigvis litt bedre vær i Oslo enn på Møre. Godt nyttår! Mvh Gunnar Takk skal du ha Gunnar! Fellesfyrverkeriet i Ålesund er avlyst pga været, men kanskje stikker jeg og ser på det på Glomset i steden. (Et av Norges største i en av Norges minste bygder..) Godt nytt år! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Flott bilde lady H Ja nå mot lysere tider og sola snart her igjen Godt Nytt År M v h Leif Takk skal du ha Leif! Det blir fint å gå mot lysere tider nå. Kanskje kommer inspirasjonen til å fotografere tilbake med lyset Godt nytt år Leif! Yes lady, inspirasjonen kommer tilbake med lyset Obsade idag en flokk, ca 50, fjærplytt og en havørn på øya ved skolen, så lit bedre lys og motivene er der og flere kommer, sidensvans og ? Godt Nytt År Helene Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Jada, brukte'n godt. Først kombinasjon av Nyttårskonsert og langrenn - konserten fra PC*n på 32 tommer'n som kjerringa så på med lyd gjennom 14 høytalere = 6 på PC'n og 8 fra forsterkere som er tilkopla både PC*n og 47 tommers TV så jeg kan velge lyd. Diagonal langrenn gjorde seg godt akkompagnert av Strauss. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg