Gå til innhold

Snart..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dejlig baggrund her søde pastel farver af det grønne og det hvide hold op hvor jeg glæder mig til forårs farver igen ...vi er tæt på :-) Rigtig godt nytår ..håber din aften bliver god..vh Suss

:w00t: Takk for fin kommentar Suss! :)   Det blir godt å gå mot lysere tider nå, få se hvor det grønnes rundt oss og blomster som spretter ut.

Jeg håper du får en fin aften!  Her er det meldt dårlig vær..(sjokk..)..så vi får se om det blir noe fyrverkeri.

Godt nytt år Sussssss! :fun: 

Lenke til kommentar

Kloke ord i teksten, flott bilde, heldigvis litt bedre vær i Oslo enn på Møre. Godt nyttår! Mvh Gunnar

Takk skal du ha Gunnar! :)

Fellesfyrverkeriet i Ålesund er avlyst pga været, men kanskje stikker jeg og ser på det på Glomset i steden. (Et av Norges største i en av Norges minste bygder..)  Godt nytt år! :fun:

Lenke til kommentar

Flott bilde lady H :) Ja nå mot lysere tider og sola snart her igjen :)

Godt Nytt År :fun:

M v h

Leif

:cool:

Takk skal du ha Leif! Det blir fint å gå mot lysere tider nå.  Kanskje kommer inspirasjonen til å fotografere tilbake med lyset :)

Godt nytt år Leif! :fun:

Yes lady, inspirasjonen kommer tilbake med lyset :)  Obsade idag en flokk, ca 50,  fjærplytt og en havørn på øya ved skolen, så lit bedre lys og motivene er der :) og flere kommer, sidensvans og ?

Godt Nytt År Helene :w00t: 

Lenke til kommentar

Jada, brukte'n godt.

Først kombinasjon av Nyttårskonsert og langrenn - konserten fra PC*n på 32 tommer'n som kjerringa så på med lyd gjennom 14 høytalere = 6 på PC'n og 8 fra forsterkere som er tilkopla både PC*n og 47 tommers TV så jeg kan velge lyd. Diagonal langrenn gjorde seg godt akkompagnert av Strauss.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...