nessuno Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Han sier det jo selv - den har Bluetooth. Folk klarer virkelig alltid å finne noe å klage på. Selvsagt kunne Apple laget en liste over alle ting de noensinne har laget som støtter BT, men litt må da folk klare å tenke seg frem til selv også. Ja folk finner faktisk noe å klage på, for jeg har googlet og ikke funnet at de fungerer ved å "bare" pare de via BT. Jeg brenner ikke akkurat for å kjøpe de, men vil helst ikke drive med eksperimenter. Det vil nok komme flere tester og mer info etter hvert, men for å si det slik - det er ikke første gangen Apple gir fullstendig f*** i å støtte andre enheter. Og med tanke på at et "moderne apple-menneske" skal helst ha med seg en Watch og ikke en Nano på løpeturen sin, så skal jeg ikke se vekk fra at støtten ikke finnes nettopp av den grunnen. Siden jeg er igang med å syte og klage så kan jeg klage litt til: har som sagt en iPad. Ikke at den er ofte i bruk, men den brukes. Har også en skriver som er satt opp med WiFi. Mobilen klare kjempefint å koble seg til den, PC og Mac har jeg og... men lille iPad støtter jo selvfølgelig kun "air print"... enn hva i all verden det måtte være, så der er det stopp. Og en annen sak: Screen Mirroring. Helt fantastisk for bruk med TVene som tillater dette, raskt og smertefritt. Tror du det fungerer med iOS? Å nei du, her skal du ha AirPlay. Å nei, du har ikke epleTV-boks koblet til skjermen? Vel, dumt for deg da. Jeg skjønner godt dette svir litt på fanboyismen, men det er dessverre en trend Apple har at de helst skal gi brukere det de mener brukere har behov for, ikke hva de skal ha behov for. På OSX er det ikke fullt så gale men så snart man kommer til iOS så er man i en narsissistisk barnehage dessverre. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Han sier det jo selv - den har Bluetooth. Folk klarer virkelig alltid å finne noe å klage på. Selvsagt kunne Apple laget en liste over alle ting de noensinne har laget som støtter BT, men litt må da folk klare å tenke seg frem til selv også. Ja folk finner faktisk noe å klage på, for jeg har googlet og ikke funnet at de fungerer ved å "bare" pare de via BT. Jeg brenner ikke akkurat for å kjøpe de, men vil helst ikke drive med eksperimenter. Det vil nok komme flere tester og mer info etter hvert, men for å si det slik - det er ikke første gangen Apple gir fullstendig f*** i å støtte andre enheter. Og med tanke på at et "moderne apple-menneske" skal helst ha med seg en Watch og ikke en Nano på løpeturen sin, så skal jeg ikke se vekk fra at støtten ikke finnes nettopp av den grunnen. Siden jeg er igang med å syte og klage så kan jeg klage litt til: har som sagt en iPad. Ikke at den er ofte i bruk, men den brukes. Har også en skriver som er satt opp med WiFi. Mobilen klare kjempefint å koble seg til den, PC og Mac har jeg og... men lille iPad støtter jo selvfølgelig kun "air print"... enn hva i all verden det måtte være, så der er det stopp. Og en annen sak: Screen Mirroring. Helt fantastisk for bruk med TVene som tillater dette, raskt og smertefritt. Tror du det fungerer med iOS? Å nei du, her skal du ha AirPlay. Å nei, du har ikke epleTV-boks koblet til skjermen? Vel, dumt for deg da. Jeg skjønner godt dette svir litt på fanboyismen, men det er dessverre en trend Apple har at de helst skal gi brukere det de mener brukere har behov for, ikke hva de skal ha behov for. På OSX er det ikke fullt så gale men så snart man kommer til iOS så er man i en narsissistisk barnehage dessverre. https://www.google.no/search?q=can+i+use+airpods+on+android&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari Et enkelt søk å det viser seg at airpods kobler seg til det meste av utstyr som bruker bluetooth. Og angående airplay og apple tv boks, hvor mange år hadde ios brukere mulighet til dette? Den fungerte flott i mange år og jeg synes i allefall at appletv fungerer fint som se film, bruk lette apps plattform. Chrome kan ikke måle seg foreløpig, selv om at jeg bruker begge ukentlig. Endret 4. januar 2017 av UrgeLoL Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Så du er happy med Googles proprietære printerteknologi, men det er krise at Apple benytter akkurat samme strategi på sine plattformer? Right. Endret 4. januar 2017 av Audun_K 1 Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Så du er happy med Googles proprietære printerteknologi, men det er krise at Apple benytter akkurat samme strategi på sine plattformer? Right. Googles proprietære printerteknologi????????? Fortell gjerne litt om denne er du snill Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Så du er happy med Googles proprietære printerteknologi, men det er krise at Apple benytter akkurat samme strategi på sine plattformer? Right. Googles proprietære printerteknologi????????? Fortell gjerne litt om denne er du snill Google cloud print heter det vel. Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Så du er happy med Googles proprietære printerteknologi, men det er krise at Apple benytter akkurat samme strategi på sine plattformer? Right. Googles proprietære printerteknologi????????? Fortell gjerne litt om denne er du snill Google cloud print heter det vel. Og hvordan er denne proprietær? Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Så du er happy med Googles proprietære printerteknologi, men det er krise at Apple benytter akkurat samme strategi på sine plattformer? Right. Jeg nevnte ikke Google her i det hele tatt. Jeg snakker om noe helt grunnleggende som burde vært støttes, dette er cross-platform sak så å si, og ikke første gangen Apple enten nekter å støtte visse ting eller lager noe helt eget "bare fordi de kan". Akkurat som Lightening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg