OKKOKK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hei hei! Jeg kjøper alltid mange ting til pc'n min og må derfor innom mange sider for å finne tingene jeg har lyst på Hvilken webshop har egentlig det største utvalget? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Norske sider eller internationalt? Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Norske takk Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 I norge skulle det vel sånn genrelt sett være komplett tror jeg. Er bare min kvalifiserte gjetning. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Da vil jeg nok si at det er komplett Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Hmmm... og dere er sikre? Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Sir_Arcus wrote: Er bare min kvalifiserte gjetning. Jeg vet ikke hva du får ut av dette, men prøv å les det en gang til å se om det gir mer mening. Offtopic: Er du en seriøs mann?? Har lest en del poster av deg, og ikke for å provosere, men det ser jaggu ut som du ikke gidder og lese hva folk poster til svar. Da spesielt linux delen av forumet. Les hva folk poster og svar deretter. Hvis jeg ikke hadde ment det jeg skrev, så hadde jeg vel ikke skrevet det? mvh henrik Endret 30. november 2003 av Sir_Arcus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå