BarneyStinson Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Vet dette er noe jeg burde spørre legen om, men spørr her allikevel. Jeg har skrudd sammen et bein i foten og har nå gips fra tærne og hele leggen opp til kneet. Det er noe av det mest irriterende jeg har vært borti, da det klør og at jeg føler at jeg skulle ha rørt på ankelen. Dette er noe som gjør at jeg ikke klarer å sovne... er gips nødvendig da jeg er helt rolig, f.eks da jeg skal prøve sove? Bærer jo ikke vekt på den da allikevel, eller er det nok at jeg bare rører på foten så kan det ødelegge tilhelingen? Endret 31. desember 2016 av BarneyStinson Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Aner ikke, men la gipsen være på til du har snakket med legen. Husk at selv om du ligger rolig når du prøver å sove er det ikke sikkert du ligger rolig når du sove, noe som sikkert kan være skadelig. Ellers er det vel ikke bare å ta av gipsen heller? Om du er gipset fra tærne til kneet og det er skrudd tviler jeg på du får den av uten å ødelegge gipsen helt. Ellers kan du jo ringe legevakten på 116117 og høre hva de sier. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Litt vrient å svare på, kan du være litt mer nøyaktig enn "et bein i foten"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå