Audun0505 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Mitt GTX 780 gikk nettopp til helvete under spilling av det vanvittig grafikkintense Tetris Battle på facebook... Kortet er kjøpt i mai 2014, så 2,5 år siden. Personlig mener jeg at et datakomponenter er ment for å vare mer enn to år, men har hatt problemer med at butikkene ikke tenker det samme Noen som har "fasitsvaret" eller bør jeg kontakte forbrukerråd/produsent? EDIT: Fikk kjøpesummen kreditert uten krangling. God kundeservice, som vanlig, hos komplett Endret 12. januar 2017 av Audun0505 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Fem år. Det er bare å reklamere. 1 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Fem år. Det er bare å reklamere. Takk for innspill, alltid greit med en second opinion Blir en klage over nyåret da! Endret 31. desember 2016 av Audun0505 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Kom gjerne tilbake med tilbakemelding, alltid kjekt å vite hvodan slike saker behandles. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Kom gjerne tilbake med tilbakemelding, alltid kjekt å vite hvodan slike saker behandles. Hvis jeg husker så skal jeg absolutt det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Burde ikke være tvil om at det er 5 år. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Fem år. Det er bare å reklamere. Takk for innspill, alltid greit med en second opinion Blir en klage over nyåret da! Jeg hadde en 9800GTX som tok kvelden etter 3 år. Fikk en GTX 570 Ti som erstatningskort. 1 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Kom gjerne tilbake med tilbakemelding, alltid kjekt å vite hvodan slike saker behandles. Retur gikk raskt og fikk godkjent retur. Eneste som skuffet meg var at de ga meg GTX 1060 som retur, som kostet ~1000 kr mindre enn det jeg kjøpte det defekte for. Etter en rask telefon fikk jeg dog summen kreditert istedet God kundeservice av komplett, som vanlig Endret 12. januar 2017 av Audun0505 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Ja, aldri hatt noe problem med Komplett på reklamasjon. Det har blitt noen i løpet av årene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå