Roar Kneppen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Året 2016 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Nok et år forsvinner inn i historiens horisont... Vanskeligheter for mange har det vært nok av, og dessverre tror jeg arvtakeren tar opp pinnen. Tiden har formet en verden som ingen klarer og holde styr på lengre. Store og små konflikter, på mange plan, lar seg ikke stoppe, men eskalerer helt uten at noen får gjort noe med det. I tillegg har egoet hos menneskene vokst seg skyhøyt, og ting som det og bry seg er nesten blitt et fremmedord. Vi distanserer oss fra elendigheta, og tenker de får klare seg sjøl og ordne opp i sitt... Men det er dog lyspunkter også. Finnes ofte i de nære og små gleder:-) Og bildet ja, et symbol på 2016 kanskje? Turbulent og abstrakt, men også fargerikt. Ser det "vonde øyet" i formen... 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Jeg ser et blodsprengt øye, men skjønner ikke helt hvor du vil med teksten. Takk for litt krangling - det tåler vi begge og det frisker litt opp i hverdagen. Var forresten innom bensinstasjonen på Kiellands plass i går. Fargerikt og flott i ramma, men litt for mye svart. Ønsker deg godt nytt år! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Fargesprakende "romjulsdyr" - kreativt og artig - igjen Godt Nytt År ! mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Godt nytt år! :-) Lenke til kommentar
avedon Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Et godt nytt år Roar Mvh. Roy Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Flott Roar og godt nyttår til deg. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 2016 er snart historie. For min egen del var det et ok år. Har opplevd mange fine turer og har tatt mange bilder. Kroppen preges litt av å bli gammal, men jeg prøver å ignorere det.. Jeg har tenkt å gjøre 2017 til et positivt og fint år. En får gjøre som Pål sier, glede seg over de små ting i livet. Godt nytt år Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg