Lch Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvis du tar dette så personlig, foreslår jeg at du avinstallerer alle bt-klienter du har og bruker noe annet i stedet. Pass blodtrykket. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg vil bare si at den "sensurert" siden vil nok koste penger etterhvert siden .com og .net versjonene koster penger. kan du utdype deg litt? jeg skjønner ikke hva du mener Ville bare si til folk at suprnova.com og .net koster penger. Fordi bittorrent brukes ofte på suprnova, men noen av de sidene koster penger. Var det jeg prøvde å si. Skjønner nå? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det koster penger å drive SN og trackerene, hvis det er det du mener. De tar inn frivillige donasjoner nå og da, og til nå virker det som de ikke sliter (nettopp kjøpt inn to domener og en ny server). Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har ihvertfall hørt at det koster en månedlig sum på .net og .com da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har ihvertfall hørt at det koster en månedlig sum på .net og .com da .net / .com har ingenting med suprnova eller bittorrent å gjøre. Et kjipt selskap som har sett at en webside håver inn et par hundre tusen hits i løpet av uken, og registrerer lignende domener for å snappe inn kunder. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 *sensurert side* i seg selv bruker ikke com/net domener. De bruker org/tk, men det finnes mirrors som kjøres frivillig av selvskap/personer. Er vel slik jeg mener det fungerer. for suprnova eier vel ikke godt over 5 mirrors gjør de? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 den siden har faktisk over 30 mirrors.. hadde en samtal med en admin derfra angående en feil de hadde på siden sin Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 De har mange mirrors ja, men de eier ikke alle, som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 en ting til! hvis trådstarter er på leting etter et nytt P2P programm/nettverk hold deg unna edonkey2000(emule,edonkey). Ganske enkelt på grunn av at det har masse kø og det ganske enkelt ikke hadde passet tempramanget hans. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Men lurer fortsatt på hva NAT er og hvorfor Azureus ikke funker på pcen min.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 NAT er Network Adress Translation. Har du NGT-abo, har du garantert en ruter med NAT. Azureus er en java-basert klient, så da må du naturligvis har Java på maskinen. Jeg minnes at Azureus ikke var så glad i en eller annen JRE-versjon. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ikke noe spydig ment LarsC men åssen vet du så mye?? Sjekker du på google eller noe før du poster eller kan du dette? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Akkurat dette kan jeg. Er jeg usikker på noe, sier jeg fra om det. Hvordan det? Endret 3. desember 2003 av LarsC Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Akkurat dette kan jeg. Er jeg usikker på noe, sier jeg fra om det. Hvordan det? LarsC is a P2P guru hvilke P2P forum/sider henger du på? Jeg leser zeropaid/(forumet også) og er medlem på shareaza forumet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kun SN-forumet. P2P-guru er vel å dra det litt for langt. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Dessuten er LarsC en erfaren forumbruker (ser det ut som) Tør jeg spørre hvor gammel du er? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Kun SN-forumet. P2P-guru er vel å dra det litt for langt. anbefaler http://www.zeropaid.com hvis du er intresert i P2P, står utrolig mye nyttig der og i forumet. Leser også litt på SN forumet edit:forbanna url greie som ikke vil virke uten http:// Endret 3. desember 2003 av jokki Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hastigheten på BT kommer ann på hvor mange seeders det er. Jo flere seeders jo høyere hastighet. Flere leechers lavere hastighet. www.suprnova.org the one and only BT site. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det er ikke riktig, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå