DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor går det så tregt å laste ned. Har hørt at det skal gå tregt i starten men ta seg opp etterhvert! Men her laster den ned fra 0-12kb/sek ennå Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor går det så tregt å laste ned. Har hørt at det skal gå tregt i starten men ta seg opp etterhvert! Men her laster den ned fra 0-12kb/sek ennå hvilken klient bruker du? Hvilken linje har du? les guiden! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Holder det ikke med én tråd? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175368 Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ser ut som det mer du laster ned fra dem, jo raskere blir det. En venn av meg fikk alltid 4-5 kb/s men nå etter han har lastet ned en del har han 70-80 kb/s. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Var ihvertfall sånn får min venn Lenke til kommentar
Russlebiffen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 prinsippet er vel at man ikke skal få mer fart inn enn ut Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Ser ut som det mer du laster ned fra dem, jo raskere blir det. En venn av meg fikk alltid 4-5 kb/s men nå etter han har lastet ned en del har han 70-80 kb/s. eeeh du er litt på jordet nå BitTorrent fungerer på den måten at den bare deler filene du laster ned og det er umulig å sette en klient til å "dele" en spesifisert mappe. Eneste untaket er serverene som seeder. prøv med ulike klienter? anbefaler shareaza, å åpne porter er vel strengt tatt nødvendig, holder med en port. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Var ihvertfall sånn får min venn Sikkert fint for ham det, men det er altså ikke slik protokollen fungerer. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 støtter deg LarsC der, men det er faktisk slik at mange program begrensar bandbredda alt etter kor mykje du lastar opp/ned. veit ikkje om det er tilfellet her Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 støtter deg LarsC der, men det er faktisk slik at mange program begrensar bandbredda alt etter kor mykje du lastar opp/ned. veit ikkje om det er tilfellet her du kan bestemme nedlasting/opplastings hastigheten med en del klienter, men det betyr ikke at du må sitte med lik opplastighet som nedlastingshastighet for å laste så fort som linja tilater. Slik fungerer ikke protokollen som LarsC sier Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Bittorent er jo genialt. Bruker det hele tiden, skikkelig kose program ! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er det flere steder enn [link sensurert] man kan bruke det opp til? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 støtter deg LarsC der, men det er faktisk slik at mange program begrensar bandbredda alt etter kor mykje du lastar opp/ned. veit ikkje om det er tilfellet her Det er det ikke. Dessverre. Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 jeg bruker bt++ er ganske fornøyd med det. funker greit hvis man ikke har over 3-4 filer samtidig. Hver "session" starter tregt, men tar seg opp etterhvert. Jeg trodde at poenget var at man ikke laster ned kjappere enn man laster opp, men på min crappy 784/128 linje laster jeg opp med 12-14 kbs og kommer ofte opp i 40-60 kbs nedlastning. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Denne tråden vil bli strengt overvåket. Vennligst les retningslinjene før dere poster noe dere vil angre på. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg vil bare si at den "sensurert" siden vil nok koste penger etterhvert siden .com og .net versjonene koster penger. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Sorry for dobbelpostinga, men jeg var ikke sikker på om det hørte til her eller internett & nettverk.. Nå er jeg kobla til 0 peers på alle downloadene.. Hvorfor det? Det er veldig kjedelig.. Skjønner helller ikke det med å åpne port lenger Endret 2. desember 2003 av DaRe_deVIl Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg vil bare si at den "sensurert" siden vil nok koste penger etterhvert siden .com og .net versjonene koster penger. kan du utdype deg litt? jeg skjønner ikke hva du mener Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 ****** ass.. Blir så sinnsykt sint pga at det går såå treigt.. heller ingen hjelp å få.. BLir så ******* frustrert av det ****** programmet.. Hvorfor ****** funker det ikke.. TRENGER HJELP FORT FOR ******!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå