PgUp Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Har fått tak i et gammel 1156 hovedkort og er på utkikk etter å en i7 prosessor så det kan bli en noenlunde brukbar pc. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt til en rimelig pris? Kanskje noen her på forumet har en slik prosessor i en gammel pc de ikke bruker? Tenkte å kjøre litt benchmarks og poste på forumet så folk kan se hvordan en slik prosesser yter i nyere spill. Endret 30. desember 2016 av PgUp Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Har fått tak i et gammel 1156 hovedkort og er på utkikk etter å en i7 prosessor så det kan bli en noenlunde brukbar pc. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt til en rimelig pris? Kanskje noen her på forumet har en slik prosessor i en gammel pc de ikke bruker? Tenkte å kjøre litt benchmarks og poste på forumet så folk kan se hvordan en slik prosesser yter i nyere spill. Ser stadig noen dukke opp på finn Lenke til kommentar
Fast_Eddie Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Ligger en drøss av dem på ebay au Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jQUdcq Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Har fått tak i et gammel 1156 hovedkort og er på utkikk etter å en i7 prosessor så det kan bli en noenlunde brukbar pc. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt til en rimelig pris? Kanskje noen her på forumet har en slik prosessor i en gammel pc de ikke bruker? Tenkte å kjøre litt benchmarks og poste på forumet så folk kan se hvordan en slik prosesser yter i nyere spill. Jeg har en i7 920. Kontakt meg på PM så fikser vi avtale. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 ^i7 920 passer ikke til 1156. Lenke til kommentar
karlico Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Du kan på tek.no sitt bruktmarked legge inn en ønskes kjøpt annonse. Kan muligens gjøre det på finn og. Har selv fått napp på slikt. Endret 4. januar 2017 av karlico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå