jennyvxx Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Jeg har nå vært så uheldig og fått 2 store underjordiske kviser på haka rett før nyttårsaften. Har aldri hatt dette før, men har lenge vært plaget med kviser på haka. De kjennes veldig harde og er store, men ikke vonde i det hele tatt. Er det noe jeg kan gjøre for å kanskje minske de litt til imorgen? Har nå hatt de i ca en uke, men de har ikke blitt noe bedre. Prøvd å ha på mario badescu sin drying lotion uten hell. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Du kan forsøke en betennelsesdempende salisylsyre. Har betennelsen først oppstått, så er det få mirakelkurer. Du kan dempe det, men det er egentlig alt du kan håpe på. Når jeg var liten pleide jeg å stikke hull på de værste, dypeste med en nål. Er ikke å anbefale, da du kun får et veldig tydelig sår for arbeidet. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hei, Kjøl kvisa ned med Is, minker hevelsen. Lenke til kommentar
jennyvxx Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Takk for svar. Skal prøve med is. Betennelsesdempende salisylsyre har jeg desverre ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå