Snuggis Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hei alle sammen! Sitter og grubler litt på oppgradering, men jeg får ikke helt bestemt meg. Problemstillingen er om jeg skal ordne meg en ny skjerm (27" 1440p 144/165Hz IPS G-Sync) eller om jeg skal oppgradere hovedkort, cpu og ram. Nåværende konfigurasjon står i signaturen min. Jeg heller veldig mot skjerm, og så ta det andre siden. Spesielt siden det nå blir litt venting uansett pga Ryzen, Kaby Lake etc, men det er jo ikke nødvendig å svi av pengene snarest mulig. Noen som har litt input å komme med? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Jeg ville kjøpt skjerm. Jeg kan ikke se noe behov for at du skal kjøpe ny maskinvare. 1 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Ja, jeg heller veldig mot det selv som sagt. Men jeg har litt vansker for å bestemme meg. Spesielt med tanke på minimums fps og at jeg ser veldig mange forskjellige resultater der ute. Høyere oppløsning gjør vel også at forskjellen mellom min gamle CPU og nyere blir mindre? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Du har et av de bedre skjermkortene på markedet og all min erfaring sier at det er skjermkortet som er det viktigste mtp fps Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Blir vel antageligvis skjerm. Kjøpe brukt eller ny? Eventuelt fornuftig bruktpris? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Jo høyere oppløsning du kjører jo viktigere blir grafikkortet og mindre viktig med god CPU. Er høy FPS viktig er CPU viktigere igjen. Endret 30. desember 2016 av PgUp Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2017 Da var Asus Rog Swift PG279Q i hus Så langt en meget god opplevelse! Noen som har noen tips angående denne skjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå