2bb1 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Ja, dette blir rått om jeg får gjennomført det! Hjem å måle opp i morgen Lurt - takk for tips! Uansett greit å ha når man vil kjøre litt høyere mark ja. Har en strikk fra før - får se med tiden om jeg trenger flere. Godt å vite at de er god kvalitet iallefall Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Følger det med både stor nedtrekksstang og mindre stang i styrkepakken jeg har valgt? Eller er dette bare illustrasjonsbilder? Endret 31. desember 2016 av 2bb1 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Jeg skal forbi sportsmaster 10.januar, så tenkte uansett å kjøre innom da å titte på sakene. Jeg tror ikke man får med noe stenger på nedtrekks-pakken, men det kan jeg undersøke. Er vel også bare å skrive en mail. Selv tar jeg over huset jeg har kjøpt 20.januar, så jeg blir nå å kjøpe dette rundt den tiden. Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Ja, dette blir rått om jeg får gjennomført det! Hjem å måle opp i morgen Lurt - takk for tips! Uansett greit å ha når man vil kjøre litt høyere mark ja. Har en strikk fra før - får se med tiden om jeg trenger flere. Godt å vite at de er god kvalitet iallefall Artig med sånne prosjekter ja, lykke til med hjemmegymmet Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Hvordan er det egnetlig å ha treningsrom i rom der det er parkett? Jeg har valget mellom 2 rom, der det minste (10kvm) har vegg-til-vegg teppe, og det største (20+kvm) har parkett/laminat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå