InKongNitro Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Vurderer nytt nettbrett ettersom min Samsung Galaxy TabPro 8.4 lader lite for tide. Ønsker meg et 10" brett som må være bra på streaming av videotjenester som Netflix og direktesendt fotball på fx TV2 Sumo. Budsjett under kr 4000. Valget står mellom https://www.prisguide.no/produkt/lenovo-yoga-tab-3-pro-32gb-239719 https://www.prisguide.no/produkt/huawei-mediapad-m2-10-64gb-lte-250025 Er fristet av batteritiden og prosjektor-gimmiken til Lenovo, men er usikker på om prosjektoren virker med streamingtjenester eller bare med filer lagret i brettet? Begge har god lyd ifølge tester på tek.no, men virker som Huawei er best der. Det viktigste er kanskje at maskinvaren henger med og ikke begynner å lagge i vanlig bruk som nettsurfing etterhvert. Hvordan står maskinvaren opp imot hverandre på disse to? Er det noen som har erfaring med disse to eller innspill? Endret 30. desember 2016 av InKongNitro Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Projektor på brettet fra lenovo viser akkurat det samme bildet som skjermen så streaming av netflix m.m. fungerer greit. Brettet fra lenovo finnes i to varianter. Det du linker til og et med litt raskere cpu, 4 gb arbeidsminne, 64 gb intern minne og android 6.0. den du linker til har vært litt plaget med lagging og ustabiltet pga for lite arbeidsminne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Bare ikke forvent at Lenovo skal gi deg Androidoppdateringer. Det er de svake på. Lenke til kommentar
InKongNitro Skrevet 6. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2017 Ok, takk for svar! Jeg gikk for Huawei Mediapad M2 64Gb, uten LTE. Var på tilbud nå til 2695. Fornøyd med det kjøpet så langt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå