-=Makaveli=- Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hey there! Er det noen som har peiling på et bra program som konverterer audio cd'er til mp3 format på maks kvalitet? jeg har hørt om audiograbber xing, men det kan ikke convertere på maks kvalitet. Maks kvalitet på en mp3 er vel rundt 320 tror jeg..?? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Vel, det konverterings programmene gjør er og lete igjennom kodekene som er installert på pcn din.. Der du kan velge selv hva du vil bruke.. Bare søk i google eller noe på mp3 kodek med ønsket bitrate! Installer det og se om det har dukket opp noe mer i f.eks audiograbber... Lenke til kommentar
-=Makaveli=- Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 okey danke, jeg fant en bra sie her : http://www.dailymp3.com/cdrippers.html Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Vel, det konverterings programmene gjør er og lete igjennom kodekene som er installert på pcn din.. De fleste brukbare rippere kommer da med interne enkodere, men med mulighet for å bruke en ekstern enkoder. Skal du først opp i 320kbps og mer, kan du like gjerne bruke andre tapsfrie formater, som Shorten eller FLAC. Endret 30. november 2003 av LarsC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå