DagErlend Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hei Sliter litt med ytelsen på nettverket mitt hjemme. Sånn det er nå har jeg modemet stående i ett bygg, og trekt kabel til en router i utleieleilighet, og en kabel til router hos meg. Det som skjer er at hos meg så blir hastigheten veldig lav, typ 200 kb. Har byttet modemet og har prøvd flere forskjellige routere. Nå har jeg en Asus rt-ac68u stående. Om jeg tar strømmen på asus routeren så får jeg riktig hastighet en liten stund før den faller ned igjen på 200kb. Hadde dette problemet med den gamle routeren jeg hadde og, det var en tp-link sak. Nettet i utleieleiligheten fungerer helt fint. Dette skal vel i teorien kunne fungere eller? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Problemet kun på trådløs? Sjekk om det er samme kanaler på flere rutere i nærheten? Sikkert det som er problemet, eller dårlig router\trådløs nettverkkort. Ellers kanskje du får kun en ip adresse fra internetlevrandøren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå