haccashan Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hei igjen folkens, Jeg prøver å få til i excel at arket finner høyeste samt laveste verdi, cellene med disse verdene får gul bakgrunnsfarge og verdiene blir overført til en tabell på samme arket. Har ikke lykkes og lurer på om noen her kan hjelpe meg? På forhånd takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Du kan bruke kommandoane MAX og MIN, (MAKSA og MINA på norsk) for å hente ut høgaste og lågaste verdi. For å få farge på cellene kan du bruke betinget formatering med "Formater bare verdier som rangerest øverst eller nederst". Endret 30. desember 2016 av Zeph Lenke til kommentar
haccashan Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Du kan bruke kommandoane MAX og MIN, (MAKSA og MINA på norsk) for å hente ut høgaste og lågaste verdi. For å få farge på cellene kan du bruke betinget formatering med "Formater bare verdier som rangerest øverst eller nederst". Takk for rask svar:) Mina var det jeg jeg ikke fant... Takk Det med farge er er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå