Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel`s juletilbud

Anbefalte innlegg

NGT har nå et tilbud (de har hatt det før) hvor du kan bestille internett hos dem, og la oss si at du bestiller BRAVO (0.8mbit) så får du CHARLIE (1.3Mbit) i 3måneder.. jippii.. høres bra ut ikke sant? men vent.. tenk deg om litt.. du sitter på 1,3mbit linje i 3måneder.. du føler hastigheten :D .. men hva skjer etter de 3 månedene? jo det begynner og gå treigere.. :) og du blir så fristet til å bare ringe NGT og bestille CHARLIE igjen.. hehe

Farlige greier.. har samme greia selv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NGT har nå et tilbud (de har hatt det før) hvor du kan bestille internett hos dem, og la oss si at du bestiller BRAVO (0.8mbit) så får du CHARLIE (1.3Mbit) i 3måneder.. jippii.. høres bra ut ikke sant? men vent.. tenk deg om litt.. du sitter på 1,3mbit linje i 3måneder.. du føler hastigheten :D .. men hva skjer etter de 3 månedene? jo det begynner og gå treigere.. :) og du blir så fristet til å bare ringe NGT og bestille CHARLIE igjen.. hehe

Farlige greier.. har samme greia selv..

sant det der :p var jo slik under sommertilbudet deres.. og da jeg hadde ca 1 måned igjen, konventerte jeg til studenttilbudet deres.. dvs jeg fikk en 2mbit linje, men siden jeg hadde 1 måned med en klasse opp igjen, så fikk jeg 8mbit. Og nå er det faktisk litt kjipt med bare 260 kb/s dl speed. :wow: hadde jeg hatt råd hadde jeg gått for 8 igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...