FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 NGT har nå et tilbud (de har hatt det før) hvor du kan bestille internett hos dem, og la oss si at du bestiller BRAVO (0.8mbit) så får du CHARLIE (1.3Mbit) i 3måneder.. jippii.. høres bra ut ikke sant? men vent.. tenk deg om litt.. du sitter på 1,3mbit linje i 3måneder.. du føler hastigheten .. men hva skjer etter de 3 månedene? jo det begynner og gå treigere.. og du blir så fristet til å bare ringe NGT og bestille CHARLIE igjen.. hehe Farlige greier.. har samme greia selv.. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ja, akkurat slik tenkte jeg da de kjørte på med sommertilbudet før i år. Uheldigvis var jeg da bundet til Telenor, men fikk meg Charlie utover høsten. Må da være veldig smart fra dems side hehe. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 hehe, jeg grep fatt i sommer tilbudet jeg.. angrer nesten nå tror de kommer til å sette ned hastigheten min når som helst nå Lenke til kommentar
Soho Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 NGT har nå et tilbud (de har hatt det før) hvor du kan bestille internett hos dem, og la oss si at du bestiller BRAVO (0.8mbit) så får du CHARLIE (1.3Mbit) i 3måneder.. jippii.. høres bra ut ikke sant? men vent.. tenk deg om litt.. du sitter på 1,3mbit linje i 3måneder.. du føler hastigheten .. men hva skjer etter de 3 månedene? jo det begynner og gå treigere.. og du blir så fristet til å bare ringe NGT og bestille CHARLIE igjen.. hehe Farlige greier.. har samme greia selv.. sant det der var jo slik under sommertilbudet deres.. og da jeg hadde ca 1 måned igjen, konventerte jeg til studenttilbudet deres.. dvs jeg fikk en 2mbit linje, men siden jeg hadde 1 måned med en klasse opp igjen, så fikk jeg 8mbit. Og nå er det faktisk litt kjipt med bare 260 kb/s dl speed. hadde jeg hatt råd hadde jeg gått for 8 igjen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 hehe, så sinnsykt kjipt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå