^fmj Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) WDC WD30EZRX Skriving til disken stopper helt opp og jeg skjønner ikke hvorfor, må også reboote PCen etter at dette skjer. Har skannet med diverse programmer (HD Sentinel, Seatools, Chkdsk, S.M.A.R.T viser ingenting mistenkelig) og ingen rapporterer om noen feil, lesing fra disken er ikke noe problem, det er også god plass ledig. Jeg mistenker også at den har vært slik en stund, ikke ofte jeg skriver til denne disken. OS: Windows 7. HK: https://www.asus.com/Motherboards/P8Z68V_PRO/ Hvorfor er det ingen programmer som rapporterer om noen feil? Endret 30. desember 2016 av ^fmj Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Noen har meldt om trøbbel med dette om den står på G_SATA (Gigabyte SATA controller). Løses med å bytte til native SATA port. Spin-up start av disk burde i utgangspunket være okay siden du kan lese fra den. Men ville sjekket tilkopling til "rett" SATA port og kanskje byttet SATA kabel. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Takk for svar. Skal sjekke og prøve med ny kabel. Intel rapid lagringsteknologi fjernet plutselig harddisken i går, kom tilbake etter restart og den rapporteres som normal. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Etter at jeg monterte ny disk kan jeg plutselig skrive til disken igjen, har kjørt flere testet, blant annet extended med Western Digital sitt eget diganoseprogram, ingen feil. False alarm da, noe som forsåvidt er fint. Endret 4. januar 2017 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå