Oter Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 hadde tenkt til og kjøpe note 7,men den planen gikk i vasken,så ser etter ny telefon. vurderer mate 9 pro som erstatning for note 4,synspunkter.oppgradering?nedgradering? kan nevne at note 4 telefonen egentlig fungerer som en drøm,har byttet batteri,så nå holder den et par dager uten lading,eneste,er at den restarter engang i blant,men kan gå dager,uker i mellom hver gang. men pleier og bytte mobil hvert 2 år,og note 4 min fyller 2 år i januar har alldri brukt Huawei mobil,hvordan er forskjellen på Samsung og Huawei i bruk?stor forskjell.? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Nå kommer jo snart Samsung med en del snadder om du vil fortsette hos dem. Gav nytt liv i min 2 år gamle Note 4 ved å bruke Note 7 sin ROM. Får alle funksjoner fra note 7 da, inkludert klokke på skjermen når skjermen er avslått. Ytelsesmessig så holder note 4 seg meget bra, så er lite å hente der. Huawei lager knallgode telefoner, og Mate 9 PRO er inget unntak. Endret 30. desember 2016 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 hva slags mobiler kommer de med da?jeg vil ikke ha ny mobil med noe særlig mindre skjerm en den på note 4,mate 9 pro har hakket mindre, Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Blir vel Gaxaxy S8 og Note 8. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 kommer note 8 i 2017 da? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Ryktes det ja. Intill videre vil jeg annbefale å bare bruke en custom rom på din Note 4 for å blåse liv i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå