Mushaboom Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Har nextgentel bredbånn og skal laste opp en side med .ftp, hvilke instillinger trenger jeg å bruke? noe spes som vil få hele saken til å ikke funke? er bak firewall og det har vel noe å si? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hva mener du med å laste opp en side med FTP? jeg har NGT og jeg kjører en FTP server.. men for å få den til å funke må du konfigurere routeren med Telnet også åpne et par porter.. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Skal du sette opp en FTP server, eller bare laste opp/ned fra en? Hvis du bare skal laste opp/ned trenger du ikke som jeg vet å skifte på noe, men hvis du skal sette opp en FTP server må du åpne porter i routeren din. Tror dette står forklart på www.relativt.net - Azton Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 jeg skal "legge" en side ut på nettet, på gratis-domenet www.home.no ... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Da trenger du bare et vanlig FTP program som feks Bulletproof FTP, FlashFX FTP eller liknende, også er det bare å upploade til serveren, du trenger ikke konfigurere noe.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Da trenger du bare et vanlig FTP program som feks Bulletproof FTP, FlashFX FTP eller liknende, også er det bare å upploade til serveren, du trenger ikke konfigurere noe.. siden det faktisk IKKE funker så må jeg tydligvis gjøre noe med instillingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå