odalfe Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hei!Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en ny laptop i løpet av våren. Den skal ha SSD og være rundt 15 tommer. Jeg lurer på om det er mulig å kjøre Counter-Strike: Global Offensive knirkefritt på en slik laptop uten dedikert grafikkort, men med en nyere i5/i7-prosessor. Det sies at CS:GO er prosessorintensiv, ikke GPU-intensivt, men jeg vet ikke om det har noe å si i dette tilfellet. Hvis en smal maskin som denne Multicom Xishan'en kan gjøre jobben uten å gå i sirup eller bli glovarm så hadde jeg vært happy. Til sist, er det noe annet jeg burde være var på? Jeg ser jo nå at Multicom advarer om dårlig responstid på IPS-skjermen. Har dere noen forslag til alternativer? Kan dette funke? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 CS:GO er ikke veldig krevende, men hva en regner som kjørbart avhenger vel mest av hvor kresen en er, egentlig. http://laptopmedia.com/highlights/gaming-on-intels-hd-graphics-620-kaby-lake-sure-why-not/ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Ikke kjøp gaming laptop til studie, ender bare med at du har et enormt beist som puster og peser i forelesningene. Om du kan kjøre CSGO på en 6* serie Intel med feks HD 520 - Ja Kjøre det med brukbar FPS? -Nei Lenke til kommentar
odalfe Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Nei, å kjøpe en ordentlig gaminglaptop er uaktuelt. Per i dag har jeg en fire år gammel gaminglaptop som til tider støyer en del. Jeg hadde sett for meg å spille CS på laveste settings, men om den likevel ikke klarer å skvise ut 60 FPS så er iallefall litt av poenget borte, men jeg kommer uansett til å kjøpe en laptop av ett eller annet slag i løpet av våren. Jeg har uansett en grei stasjonær til hjemmebruk (AgentSpoons Black Refinery fra i fjor sommer ) Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Den du linket til vil takle CS:GO helt fint. Lureste er å google grafikkortet som er inkludert. http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-620.172256.0.html Helt nederst er csgo resultatene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå