Gå til innhold

Ønsker en studielaptop som kjører CS:GO

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en ny laptop i løpet av våren. Den skal ha SSD og være rundt 15 tommer.

Jeg lurer på om det er mulig å kjøre Counter-Strike: Global Offensive knirkefritt på en slik laptop uten dedikert grafikkort, men med en nyere i5/i7-prosessor. Det sies at CS:GO er prosessorintensiv, ikke GPU-intensivt, men jeg vet ikke om det har noe å si i dette tilfellet.

Hvis en smal maskin som denne Multicom Xishan'en kan gjøre jobben uten å gå i sirup eller bli glovarm så hadde jeg vært happy.

Til sist, er det noe annet jeg burde være var på? Jeg ser jo nå at Multicom advarer om dårlig responstid på IPS-skjermen.

Har dere noen forslag til alternativer? Kan dette funke? På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, å kjøpe en ordentlig gaminglaptop er uaktuelt. Per i dag har jeg en fire år gammel gaminglaptop som til tider støyer en del.

Jeg hadde sett for meg å spille CS på laveste settings, men om den likevel ikke klarer å skvise ut 60 FPS så er iallefall litt av poenget borte, men jeg kommer uansett til å kjøpe en laptop av ett eller annet slag i løpet av våren. 

Jeg har uansett en grei stasjonær til hjemmebruk (AgentSpoons Black Refinery fra i fjor sommer :thumbup: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...