avedon Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Portrett Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Flott uttrykk og lysbruk. Du har vel en mening med det sorte feltet til venstre så det skal jeg ikke blande meg borti da det er en sak for herrene Smaken og Baken. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Et godt stykke arbeid igjen Roy:-) Du utforsker/leker deg med utrykk, og det er moro å følge. Det er vel slik en utvikler seg og finner nye ting. Det gjelder både på egenhånd og ved å se på andre. Inspirerende! Har vel kommentert "tvillingen" til dette tidligere på dotten, men må innrømme jeg synes det andre falt mer i smak her i gården. Men som Kneppen til stadighet påpeker, smaken og baken:-) Lenke til kommentar
avedon Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Hei Roar og Pande Takker for to fine kommentarer, det blir en del bilder og forsøk før et resultat. Jada. det blir som smaken og baken det:-) Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg