Gå til innhold

Hjelp med norsken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tar gjerne en titt, men link?

Nei, jeg poster ferdige web-siden når jeg får rettet alle feilene.

Kan du korigere?:

Voila! Websidene mine er endelig oppe. Jeg vil spesielt takke Anne for inspirasjonen hun har gitt meg.
Dette er den første versjonen av websiden min, så det er helt mulig at det er noen feil når det gjelder både språk og html-kode. Skriv gjerne hvis du finner feil.

Bor i Sandnes. Snakker flyttende russisk og mer eller mindre flyttende norsk.
Jeg er designer. Jeg kan ikke 30 programmeringsspråk, men jeg er nokså flink i Illustrator og Photoshop og er sertifisert som ACE (Adobe Certified Expert) i disse programmene. 

Jeg aksepterer frilans eller leiende forslag.
Mine arbeidsområder er: web-site design, illustrasjoner, bedriftsprofiler, grafisk design og trykkproduksjon, fotografi.

En veldig god flashdesigner søkes. Ingen spesielle krav og ingen tidsfrist nå for tiden. Bare at du er kreativ og kan jobbe selvstendig. Send en søknad med eksempler på arbeidene dine til [email protected].

Er du interessert i å vite hvordan jeg jobber og lever? Jeg har satt opp et webkamera som er på, mens jeg er hjemme. Av og til legger jeg også ut på nettet noen av mine private bilder. 

Lenke til kommentar

med første øyekast virker det ok. noe er litt i stikkordform

Jeg er designer.

og som jeg har lært av min kjempegode(ironi) norsklærer er det bedre å fortelle hva som finnes eller i dette tilfellet hve en kan og ikke hva en ikke kan.

Jeg kan ikke 30 programmeringsspråk,

Websidene mine er endelig oppe
har du ikke bare en?

i stedenfor "Jeg aksepterer frilans eller leiende forslag." ville jeg sagt "jeg tar imot både frilans og faste jobber."

web-site design
det heter web-side på norsk.

punktene jeg har nevnt er stort sett detaljer, må ikke fikses på. var bra norsk i utgangspunktet :thumbup:

Lenke til kommentar
Voila! Websidene mine er endelig oppe. Jeg vil spesielt takke Anne for inspirasjonen hun har gitt meg.

Dette er den første versjonen av websiden min, så det er helt mulig at det er noen feil når det gjelder både språk og html-kode. Skriv gjerne hvis du finner feil.

Jeg er designer. Jeg kan ikke 30 programmeringsspråk, men jeg er nokså flink i Illustrator og Photoshop og er sertifisert som ACE (Adobe Certified Expert) i disse programmene.

Mine arbeidsområder er: web-site design, illustrasjoner, bedriftsprofiler, grafisk design og trykkproduksjon, fotografi.

En veldig god flashdesigner søkes. Ingen spesielle krav og ingen tidsfrist nå for tiden. Bare at du er kreativ og kan jobbe selvstendig. Send en søknad med eksempler på arbeidene dine til [email protected].

Er du interessert i å vite hvordan jeg jobber og lever? Jeg har satt opp et webkamera som er på, mens jeg er hjemme. Av og til legger jeg også ut på nettet noen av mine private bilder.

Inspirasjon til hva? Til å lage siden? Da ville jeg ha skrevet: "Jeg vil spesielt takke Anne for inspirasjonen hun har gitt meg til å lage siden." Eller noe sånt.

Her er mitt forslag til endringer:

Voila! Websiden min er endelig oppe. Jeg vil spesielt takke Anne for inspirasjonen hun har gitt meg.
Dette er den første versjonen av websiden min, så det er helt mulig at det er noen feil når det gjelder både språk og html-koder. Skriv gjerne hvis du finner feil.

Jeg bor i Sandnes, snakker flytende russisk og mer eller mindre flytende norsk.
Jeg er designer og er nokså flink i Illustrator og Photoshop. I disse programmene er jeg sertifisert som ACE (Adobe Certified Expert).

Mine arbeidsområder er: web-site design, illustrasjoner, bedriftsprofiler, grafisk design og trykkproduksjon, og fotografi.

En veldig god flashdesigner søkes. Jeg har ingen spesielle krav og heller ingen tidsfrist nå for tiden. Bare at du er kreativ og kan jobbe selvstendig er nåværende krav. Send en søknad med eksempler på arbeidene dine til [email protected].

Er du interessert i å vite hvordan jeg jobber og lever? Jeg har satt opp et webkamera som er på, mens jeg er hjemme. Av og til legger jeg også noen av mine private bilder ut på nettet.

Lykke til!!! :thumbup:

Edit: Skrivefeil

Endret av fenderstratguitarplayer
Lenke til kommentar
hadde vært "gøy" om en halvvåken mod kom og drøsset ut med advarsler nå :)

ja, dette har jo trengt tatt egentlig ikke noe med webdesign å gjøre..

Og det er fy-fy å hakke på andre for skriveleif.. ;)

web-site design
det heter web-side på norsk.
På norsk heter det webside eller nettside. :roll:
Lenke til kommentar
Her er mitt forslag til endringer:
Jeg har satt opp et webkamera som er på, mens jeg er hjemme.

Hva gjør det kommaet?

Kan ikke noe for det... Det er ikke jeg som lagde de unødvendige komma-reglene. Dessuten er jeg ikke helt sikker på komma-reglene heller da... :p Er det ikke subjekt og verbal både foran og etter kommaet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...