diosyria Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hallo Har nettopp installert Call of duty infinite WarFare og Modern WarFare remastered, Alle spillene, single som multiplay modus fungerer optimalt, MEN: Når jeg kommer inn i MP spillet i Remastered, fungerer ikke musa what so ever! Jeg skjønner egentlig ikke lengre hva jeg må prøve, har stilt inn alt som kan stilles inn kan. Musebevegelsen fungerer så vidt, med heftig scrolling, opp og ned men ikke horisontalbevegelsene! :/ Har også forsøkt med flere forskjellige mus, uten resultat. Alle andre spill fungerer... Musa fungerer helt supert i meny osv... Noen som har noen gode tips. Google forteller ikke så mye om dette, meg bekjent.... Hjelp... Svein Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Ser du har prvød flere forskjellige mus, men har du prøvd flere forskjellige usb port? Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Ser du har prvød flere forskjellige mus, men har du prøvd flere forskjellige usb port? Det glemte jeg også å nevne, ja det har jeg også prøvd Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Mus akselasjon under kontrolpanel -> mus -> pekeralternativer > kryss av "pekerpresisjon", prøv det da. Google sier: Gå under controlls og slå av "smoothing" (in-game) Endret 29. desember 2016 av nagina Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Mus akselasjon under kontrolpanel -> mus -> pekeralternativer > kryss av "pekerpresisjon", prøv det da. Google sier: Gå under controlls og slå av "smoothing" (in-game) Takker for tilbakemelding, gjorde som du sa men har fortsatt det samme problemet...Kun opp og ned bevegelser... Det rare her er at det er kun i dette spillet jeg har dette problemet... Alle andre COD spill fungerer optimalt... Nevner også det at jeg har avinstallert spillet et par ganger. Endret 29. desember 2016 av diosyria Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Les nøye denne siden, kanskje du finner noe som funker, prøv det meste, skader ikke. https://steamcommunity.com/app/393100/discussions/0/282992646970286341/ Prøv å søke samme problem med andre spill, kanskje det finnes noe som funker for deg. Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Les nøye denne siden, kanskje du finner noe som funker, prøv det meste, skader ikke. https://steamcommunity.com/app/393100/discussions/0/282992646970286341/ Prøv å søke samme problem med andre spill, kanskje det finnes noe som funker for deg. takk, skal studere denne nøyere. Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Etter mye om og men med reinstall på ny SSD osv, tilbakestillte jeg alt i Nvidia globale innstillinger i Nvida kontrollpanel. Voila, alt fungerer som en drøm Takker for tilbakemeldinger folkens og godt nyttår Svein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå