Mr.M Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Vet ikke om disse data gir mer mening for noen RAM-kjennere? Fra-manual.jpg Hvis denne kryptiske oversikten er alt du har å forholde deg til, -hvordan "vet du" da at du kan ha 8gb totalt? Eller står det i noen andre papirer? ser 8gb lengre nede ja. Endret 31. desember 2016 av Mr.M Lenke til kommentar
Blåbærterte Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Ikke bare brukermanual bekrefter 8 Gig, men også Ark Intel faktisk for den medfølgende CPU som har minnekontrolleren ombord: https://ark.intel.com/products/82105/Intel-Pentium-Processor-N3540-2M-Cache-up-to-2_66-GHz Lenke til kommentar
Blåbærterte Skrevet 1. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2017 Da har jeg åpnet bios, og den er så simpel som det går an å få blitt. På førstesiden er alt grået ut, og det vises kun prosessor, hvor mye RAM, serienr og andre lite nyttige ting i denne sammenheng. Får ikke endret noe om RAM der inne. Og det viser jeg ved å ha tatt foto av side 2 hvor konfigurasjonene kan gjøres. Side 3 osv. er mer Boot, Passord og slike ting. Legger ved hvor simple konfigurasjonsmuligheter som finnes på denne bærbare: Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Har TS kontaktet selger? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Da har jeg åpnet bios, og den er så simpel som det går an å få blitt. På førstesiden er alt grået ut, og det vises kun prosessor, hvor mye RAM, serienr og andre lite nyttige ting i denne sammenheng. Får ikke endret noe om RAM der inne. Og det viser jeg ved å ha tatt foto av side 2 hvor konfigurasjonene kan gjøres. Side 3 osv. er mer Boot, Passord og slike ting. Legger ved hvor simple konfigurasjonsmuligheter som finnes på denne bærbare: Ikke noe å få gjort der med andre ord. Du har vel da to muligheter videre, enten fortsette å kjøpe ymse ram-brikker og håpe du treffer riktig tilslutt (det kan bli dyrt), eller akseptere tingenes tilstand som det er. 8gb er oppskrytt uansett. gikk fra 4 til 8 sjøl og ble ikke lykkeligere av den grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå