Gå til innhold

Ebay er mye lureri, kjøpte brikker fikk annen RAM enn fra annonsefoto

Anbefalte innlegg

Vet ikke om disse data gir mer mening for noen RAM-kjennere?

attachicon.gifFra-manual.jpg

Hvis denne kryptiske oversikten er alt du har å forholde deg til, -hvordan "vet du" da at du kan ha 8gb totalt? Eller står det i noen andre papirer?

ser 8gb lengre nede ja.

Endret av Mr.M
Videoannonse
Annonse

Da har jeg åpnet bios, og den er så simpel som det går an å få blitt. På førstesiden er alt grået ut, og det vises kun prosessor, hvor mye RAM, serienr og andre lite nyttige ting i denne sammenheng. Får ikke endret noe om RAM der inne. Og det viser jeg ved å ha tatt foto av side 2 hvor konfigurasjonene kan gjøres. Side 3 osv. er mer Boot, Passord og slike ting.

Legger ved hvor simple konfigurasjonsmuligheter som finnes på denne bærbare:

post-323302-0-46013200-1483263001_thumb.jpg

Da har jeg åpnet bios, og den er så simpel som det går an å få blitt. På førstesiden er alt grået ut, og det vises kun prosessor, hvor mye RAM, serienr og andre lite nyttige ting i denne sammenheng. Får ikke endret noe om RAM der inne. Og det viser jeg ved å ha tatt foto av side 2 hvor konfigurasjonene kan gjøres. Side 3 osv. er mer Boot, Passord og slike ting.

Legger ved hvor simple konfigurasjonsmuligheter som finnes på denne bærbare:

Ikke noe å få gjort der med andre ord.

Du har vel da to muligheter videre, enten fortsette å kjøpe ymse ram-brikker og håpe du treffer riktig tilslutt (det kan bli dyrt), eller akseptere tingenes tilstand som det er.

8gb er oppskrytt uansett. gikk fra 4 til 8 sjøl og ble ikke lykkeligere av den grunn :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...