AfterGlow Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Kissenger skal gjøre langdistanseforhold enklere.Dette mobilutstyret lar deg bokstavelig talt sende et kyss Lenke til kommentar
xRun Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Mmmm, Kissenger... assosiasjoner... (Henry Kissinger) 4 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Mmmm, Kissenger... assosiasjoner... (Henry Kissinger) Haha! Jeg tenkte det samme og fikk maksimal innovertiss. ? 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 - Mulig dette er noe nytt på mobil-tlf-fronten..., men dette er absolutt ikke et nytt konsept for digital-kommunikasjon om man kan kalle dette det... Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Dette er vel også noe i kategorien "koreansk design". Kanskje jeg ikke kjøper det! Lenke til kommentar
Marsen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 ... vel, ett annet bruksområdet, er for dere søringa, sånn at dåkker kan følge opp oppforringa fra oss i nord "Kjøss dæ i ræva" .. nu kan dokk endelig klare det uten å være før fleksibel!! Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Howard i The Big Bang Theory lagde jo noe tilsvarende, men mer avansert siden den hadde mulighet også for tungekyss. ? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 ... vel, ett annet bruksområdet, er for dere søringa, sånn at dåkker kan følge opp oppforringa fra oss i nord "Kjøss dæ i ræva" .. nu kan dokk endelig klare det uten å være før fleksibel!! Rasist! Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Vel, denne saken her kan nok fort utvides til andre kroppsdeler også ... Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Vel, denne saken her kan nok fort utvides til andre kroppsdeler også ... - Om noe slikt skulle finne på å dukke opp til mobil så vil uttrykket "Public display of affection" virkelig komme til sin rett... Men som jeg sa i mitt forgje innlegg her på denne tråden så finnes det allerede, bare ikke til Mobil-TLF'er ennå. Eller retter sagt... Det fantes. Man kunne velg mellom penis-modellen og vagina-modellen. Noe som dem mente skulle revlusjonere Cyber-Sex. Ikke sikker på om det er mulig bestille lengre, men kan huske at det var veldig dyrt når det først ble lansert, back in the day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg