Jonah Hex Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Her reklamerer Telenor for sin nye melkeku for nervøse svigermødre. TN kan avhjelpe oss for spam for den hyggelige sum av kroner 29,- per måned. Jeg er av den oppfatning at ISP'er burde ha dette som opsjon for alle sine kunder - gratis. Har forsåvidt bare ventet på at seriøse aktører skulle ta spam-problemet på alvor, men at det var Telenor som først fanget min oppmerksomhet overrasket meg. Helt til jeg oppdaget at de seff skal suge penger ut av en stakkar for denne "tjenesten" også. Takke f... for at jeg har avsluttet det meste av tilhørighet med det formaet for lenge siden. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det ikke dette horrible produktet som ikke engang klarer å stoppe Swen? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvor godt fungerer Telenor sin løsning? Erfaringer? Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Ingen erfaringer, Gud forby. Jeg hisser meg opp over det faktum at de skal ha penger for en tjeneste der de allerede tyner penger fra folk. Men at produktet ikke er noe tess; det forundrer meg ikke.... Edit: typo Endret 30. november 2003 av Jonah Hex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå