Gå til innhold

3D-kort, pustepause

Daguerreo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spilte Halo forleden.., alt virket fint inntil..., maskina tok en pustepause på 10 sekunder, og repeterte sist lagde 4 sekunder med lyd.., lyden ble repetert 4 ganger ellerno, før jeg fikk spille i nøyaktig 10 sekunder.., før det skjedde på nytt. Hva er feil?

Skjønner ikke helt hva du mener.

Tror du må omformulere det du skrev der. :roll:

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Høres ut som det hakker fælt og oppløsning er på max! Som sagt tidligere så er halo veldig lite programmert til pc versjonen. Den er nærmest bare rippa over til pc. Men spiller du på 800x600 oppløsningen så går det faktisk bedre.

Men når det gjelder Daguerreo`s problem, så ville jeg prøvd å sette ned detaljer, oppløsning o.l på Halo, sjekk om det funker da.. se også at CPU`en din ikke blir for varm..

Ikke helt enig, Microsoft brukte nok så lang tid på å få Halo til PC.. og i min oppfattning har de gjort en god jobb

Lenke til kommentar
Høres ut som det hakker fælt og oppløsning er på max! Som sagt tidligere så er halo veldig lite programmert til pc versjonen. Den er nærmest bare rippa over til pc. Men spiller du på 800x600 oppløsningen så går det faktisk bedre.

Men når det gjelder Daguerreo`s problem, så ville jeg prøvd å sette ned detaljer, oppløsning o.l på Halo, sjekk om det funker da.. se også at CPU`en din ikke blir for varm..

Ikke helt enig, Microsoft brukte nok så lang tid på å få Halo til PC.. og i min oppfattning har de gjort en god jobb

De er noxo uenige med deg her!

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=172528&hl=halo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...