wil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 sitter her å funderer på en ting. nå har jeg prøvd Sierra på 2 pc`er, begge PC`ene har XP, en har XP HOME og den andre har XP PRO. ingen av pc`ene funker spillet i. får ikke til å kjøre race. står bare stille men uten å henge seg. tenkte at det kanskje kunne være XP`en som gjorde det, men nei, tviler egentlig. har spilt spille på en gammel pc jeg hadde. den hadde Windows 95/98. Direct X er jo som kjent installert på XP som standard, men ikke i Windows 2000. Noen som vet hva det kanskje kan være? Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Prøv denne. Kan ikke garantere at dette virker da jeg ikke har prøvd Viper Racing selv på XP, men det er vel verdt et forsøk: http://www.ntcompatible.com/cdetail6163.html Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 har orginal spillet. fikk det til jul for ca. 2 år siden eller noe. Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 ja, var å så litt på den siden, men er ikke så veldig god i engelsk. mulig jeg skal prøve det på laptoppen. Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) ja, var å så litt på den siden, men er ikke så veldig god i engelsk. mulig jeg skal prøve det på laptoppen. Det står at du skal kjøre spille i kompatibilitetsmodus for 98/ME. Dette gjøres ved å høyreklikke på startsfilen til spille og via egenskaper eller propeties hvis du har engelsk XP. Også går du på den midterste rubrikken som heter kompatibilitet og krysser av for: Kjør dette programmet i kompatibilitetsmodus for også velger du 98/ME. Og når det gjelder den beta patchen så kan den finnes her: http://viper.racesimcentral.com/files/file...1.2.3(Beta).zip Kommer til å prøve dette etterhvert selv for å se om det funker og hvis jeg skulle få det til før deg vil jeg si ifra. Hvis du for det til før meg så si ifra. Testet dette med engang og det virket. Selv uten noe patch eller skifte om på modus så virket spillet hos meg, men det var skrapete lyd. Det ble borte med patchen som jeg linket til over. Men prøv komptibiltetsmodus hvis ikke bare patchen skulle hjelpe. Håper du for det til. Endret 30. november 2003 av Bossman Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 ok, takk, skal prøve dette selv, men nå har jeg nettopp formatert XP, så jeg må installere alt igjen, da må det prøves, jeg laster da ikke ned patchen i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå