Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Når skal fabrikantene slutte å fylle biler med ting som tar oppmerksomheten bort fra trafikken? Du har fått med deg at fabrikantene ikke vil at du skal kjøre bilen selv i fremtiden? DA må du ha noe å holde på med vettu Jeg misunner fremtidens 18-åringer. Tenk å sitte småfull i baksetet og kline, mens bilen kjører oss hjem. Lenke til kommentar
Knut Erik_370616 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Men da mister de muligheten til å ta tusenvis av kroner for oppdatering av kart etc. Nå er i alle fall minst tre år siden VW tok seg betalt for oppdatering av kart. De er bare å laste ned og legge på SD-kortete Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Dette har ingenting i dashbordet å gjøre. Bilen skal tilby et grensesnitt mot hva jeg en selv måtte ha med meg av elektroniske dingser inn i bilen. Bilen skal aldri velge slike ting for meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Når skal fabrikantene slutte å fylle biler med ting som tar oppmerksomheten bort fra trafikken? Du har fått med deg at fabrikantene ikke vil at du skal kjøre bilen selv i fremtiden? DA må du ha noe å holde på med vettu Jeg misunner fremtidens 18-åringer. Tenk å sitte småfull i baksetet og kline, mens bilen kjører oss hjem. Nå fikk jeg lyst å være atten igjen! Lenke til kommentar
mmm... Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Hva er nytt her, bortsett fra at skjermen er større enn på de fleste slike systemer i dag? Enhver iOS eller Android-basert GPS eller mediesystem for bil som enten har egen 4G mottaker eller som kan dele forbindelse med en telefon over WiFi kan ha Skype og/eller andre videotelefoni-applikasjoner installert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Problemet med å Microsoft i bilen er at du må være administrator for å starte motoren. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Når skal fabrikantene slutte å fylle biler med ting som tar oppmerksomheten bort fra trafikken? Du har fått med deg at fabrikantene ikke vil at du skal kjøre bilen selv i fremtiden? DA må du ha noe å holde på med vettu Jeg misunner fremtidens 18-åringer. Tenk å sitte småfull i baksetet og kline, mens bilen kjører oss hjem. Evt. sitte dritings mens du kaster opp i gulvet og sutrer over at dama ble med han 25-åringen hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå