Gå til innhold

Nye Volvoer får innebygget Skype for Business

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-376f9

Når skal fabrikantene slutte å fylle biler med ting som tar oppmerksomheten bort fra trafikken?

Du har fått med deg at fabrikantene ikke vil at du skal kjøre bilen selv i fremtiden? DA må du ha noe å holde på med vettu :)

Jeg misunner fremtidens 18-åringer. Tenk å sitte småfull i baksetet og kline, mens bilen kjører oss hjem.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Dette har ingenting i dashbordet å gjøre. Bilen skal tilby et grensesnitt mot hva jeg en selv måtte ha med meg av elektroniske dingser inn i bilen. Bilen skal aldri velge slike ting for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Når skal fabrikantene slutte å fylle biler med ting som tar oppmerksomheten bort fra trafikken?

Du har fått med deg at fabrikantene ikke vil at du skal kjøre bilen selv i fremtiden? DA må du ha noe å holde på med vettu :)

Jeg misunner fremtidens 18-åringer. Tenk å sitte småfull i baksetet og kline, mens bilen kjører oss hjem.

Nå fikk jeg lyst å være atten igjen!

Lenke til kommentar

Hva er nytt her, bortsett fra at skjermen er større enn på de fleste slike systemer i dag? Enhver iOS eller Android-basert GPS eller mediesystem for bil som enten har egen 4G mottaker eller som kan dele forbindelse med en telefon over WiFi kan ha Skype og/eller andre videotelefoni-applikasjoner installert.

Lenke til kommentar

Evt. sitte dritings mens du kaster opp i gulvet og sutrer over at dama ble med han 25-åringen hjem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...