AfterGlow Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Das Keyboard 5Q er omsider tilgjengelig.Nå kan du bestille det første tastaturet som er koblet til nettskyen Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hvorfor ikke se på skjermen i stede for å se på tastaturet? 2 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Jeg ser for meg at produsenten blir sliten av å logge alle gamerne omkring. Wwwwwwwwwwwwdddddwwwsssssssewwwwdwwwwwawwwwwww--- osv.. Næh. Tastaturet der trenger jeg ikke. 2 Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Dette var noe rare greier. *tzt* Ser også på flertall av dislikes på Youtube at dette kan ikke bli noe suksess 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Står det Logitech så setter jeg kanskje trust hos dem, men de der? lols nei, ikke i disse tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. januar 2017 Del Skrevet 2. januar 2017 Tell me again, why i need this? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 (endret) Gi meg heller en utgave av dette som ikke koster sin vekt i gull: Endret 5. januar 2017 av thklinge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå