Åsmund Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Jeg sammen med en del andre skal lage en reklmefilm som skal gå på tv2. Reklamen er for aktive foreldre. Det handler om at unger blir stempla som praktiker eller teoretiker fra de er små. Filmen: Det skal stå to rekker med unger. de skal bli stempla som enten teoretiker eller praktiker og deretter gå hver sin vei. filmen skal være i svart hvitt. Jeg husker ikke detaljene, jeg skal bare redigere filmen. Den skal vare i 30 sekunder. Sangtype vi kan tenke oss er en litt tung og trist sang, men ikke for militæraktig, da dette kan gi assosiasjoner til jødeutryddelsen. Det blir litt drøyt. Sangen kan godt vare i mer en 30 sekunder og slik at vi kan velge ut deler av sangen vi vil bruke. Desverre vanker det ikke noen premie av noe slag, vi tjener ikke penger på dette. Det er et skoleprosjekt. Men å kunne si at "den sangen har jeg lagd" er jo litt kult. Jeg skulle egentlig legge ut storyboard og manus, slik at dere kunne se det, men det glemte jeg selvfølgelig, men kan legge det ut om det blir tid til det. Det er kanskje ikke mer en en uke til filmen skal være ferdig. Noen som vil lage en sang? Endret 30. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Pink Floyd - Another Brick In The Wall? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Pink Floyd - Another Brick In The Wall? Hmm.. Høres ut som en god idè.. Jeg støtter den. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 hør på Hans Zimmer du, han har mye bra musikk som muligens vil passe til ditt formål Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Du må vel ha copyright for å bruke den musikken? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Riaa er på hugget fortiden så velg melodi med omhu Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Riaa er på hugget fortiden så velg melodi med omhu Sorry ble vist dobbel denne Endret 30. november 2003 av Spyder Lenke til kommentar
Micke Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Judas Priest - In between Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tenk folkens! Ein film som skal sendast på TV2 kan ikkje ha musikk som dei ikkje har copyright på! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Går det ikke an å betale for å få bruke sanger? Det er da masse reklamefilmer med musikk man skulle tro var beskyttet av copyright. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 det kan den da i aller høyeste grad. Ville tro du fikk tilatelse av de som styrer med slikt i norge til å spille den gratis når det er en reklame film alla nonprofit som går i julen. Skader ihvertfall ikke å undersøke saken. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 kan den ikke? vel uannsett "Everybody knows" av Leonard Cohen er en sang som kommer til mitt hode. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Hihi! Dere har jo bomma bra da. Han spør om dere kan lage en sang til han. Ikke foreslå noen. Les posten hans på nytt dere. Endret 30. november 2003 av Cappo Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 (endret) jepp, det var noen i min tidligere post om samme emne som jeg ikke fant igjen, som ville med glede lage. kan ikke bruke hvilken som helst sine sanger nei...De må være en viss alder. tror det vil koste en del for en sang, men jeg vet ikke. Endret 30. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeff Gibbs - Lost Children Trist, stille pianomusikk... mulig det er noe? Kan lastes ned her: http://www.bowlingforcolumbine.com/media/links.php Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 en eller annen Era sang Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 kan der foreslå gratis-sanger, helst... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tror folk er litt trege her... Etter flere poster som spesifiserer at det ikke må være en sang med copyright, så kommer folk med forslag som vil koste flere tusen kroner. Les hele posten til trådstarter, i det minste, og skum helst gjennom hele tråden. Kan ikke være vanskelig når den er så kort som denne. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Seriøst, tviler på at du finner noe serlig uten copyright... SVØRT få gir bort musikken sin på den måten, SPESIELLT om det skal brukes i en kommersiell reklamefilm, som dere faktisk tjener penger på. Folk jobber ikke gratis. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 jeg jobber gratis..denne reklamefilmen er et skoleprosjekt, og det var ialefall fol som ville lage noe tidligere. Den skal gå på den reklamefri dagen i jula..når en den er, husker ikke helt. det er kunn slike veldelighets greier som er reklamer da. som denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå