Kristoffer Møllevik Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hvorfor? Les testen, da vel.TEST: GoPro Hero5 Session Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Syntes det var noe kjent med den elkjøp butikken. Er jo i mo i rana jo 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Syntes det var noe kjent med den elkjøp butikken. Er jo i mo i rana jo En uslepen diamant ;-) 2 Lenke til kommentar
formann Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Det er kanskje ikke deres dårligste overskrivt, men jeg tror likevel det er deres dårligeste overskrift. 3 Lenke til kommentar
Ravahna Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Må vel påpeke at under "batteritid" så er det skrevet antall minutter og timer på alle modellene untatt på "Garmin VIRB XE", der står det bare "JA". Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Det er kanskje ikke deres dårligste overskrivt, men jeg tror likevel det er deres dårligeste overskrift. Om ikke annet fikk den deg interessert i saken, så da fungerte den litt i alle fall ;-) Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Må vel påpeke at under "batteritid" så er det skrevet antall minutter og timer på alle modellene untatt på "Garmin VIRB XE", der står det bare "JA". Hei, og takk for tipset. Her har vi slått sammen en gammel og nye tabell og oversett noe - skal fikse det :-) Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Blir for dumt å gi minus for at det ikke har skjerm mtp hvor lite og flott det er. Lenke til kommentar
BingoBobBetjent Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Det er kanskje ikke deres dårligste overskrivt, men jeg tror likevel det er deres dårligeste overskrift. Om ikke annet fikk den deg interessert i saken, så da fungerte den litt i alle fall ;-) Det er jo litt trist at tek.no er nødt til å poengtere dene ene saken der dere ikke jobber på den måten. Fra en annen forsidesak: "Ikke noe tull, ikke noe klikkbait - bare ærlige, gode tips til greier du burde få gjort i 2017." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg