Torpet24 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hei Er det noen som kan lage en enkel Nettside for meg Skal bruke den til høre om folk har lyst på et spill jeg har lyst prøve å lage håper noen kan hjelpe til har veldig stramt budget for det her så håper det blir gratis du kan få Reklame på nettsiden. og kan reklamere litt andre steder også som jeg eier på nettsiden skal det være: - et sted der folk kan registrere seg - Forum - Hoved siden skal være sånn at det er bilder som ruller og går på + Reklame ang det jeg prøver lage Det skal være lett og legge til nye bilder på nettsiden - skal også være Nyhets sted på nettsiden (må være lett og legge til nyheter også) - Et sted der folk kan melde interesse i det spillet - og må være sånn at jeg kan ta i mot betaling via Paypal - kan også støtte SQL - + folk må kunne si sin mening der Det dere kan få i utbytte er: Reklame på Nettsiden jeg eier Skal prate Positivt om dere til andre hvis dette blir noe av så kan dere få en hvis 2-15% av det vi kan tjene på det spørs på hvor bra det går og hvis det blir bra så kan det hende jeg bruker dere til andre ting som Spill Nettside eller lignende. + mer vi kan bli enig om. Kontakt meg her eller på Epost: [email protected] Håper på et bra svar:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Kanskje du skulle prøve å lage denne nettsiden selv, før du prøver å lage spill? Får du ikke til å lage et forum som dette på egenhånd tror jeg nemlig du kan se langt etter spillutviklinga. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Kanskje du skulle prøve å lage denne nettsiden selv, før du prøver å lage spill? Får du ikke til å lage et forum som dette på egenhånd tror jeg nemlig du kan se langt etter spillutviklinga. Forum er ikke så vanskelig men er selve hvordan nettsiden skal være som er vanskelig + Den netsiden skal brukes for høre om folk vil at jeg skal lage det spillet eller ikke Endret 29. desember 2016 av Torpet24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå