Fotoskrulla Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 By the coast Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Godt komponert kystlandskap med Molnes fyr i det fjerne. Jeg går ut fra at du fremdeles er på Vigra. Kjekt å se andre fyr enn Alnes på Godøya. Flott nærbilde i går. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Godt komponert kystlandskap med Molnes fyr i det fjerne. Jeg går ut fra at du fremdeles er på Vigra. Kjekt å se andre fyr enn Alnes på Godøya. Flott nærbilde i går. Mvh Gunnar Ja, det er Molnes fyr fremdeles. Men det fineste fyret i nærheten er kanskje Høgstein fyr på Godøya. Det ligger på motsatt side av Godøya fra Alnes. Tusen takk for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Hvor er det et smukt billede...super fint med alle de flotte sten ...God dag Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Mange fine detaljer å studere her flott bilde. mvh Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Den lave kameravinkelen gjør mye for bildet her. Steingal som jeg er ser jeg noen fine tegninger i fjæresteinene her. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg