Redaksjonen. Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Gavedryss i hele desember.KONKURRANSE: Nyttårskalender: Dagens premie er en bærbar kompressor fra Ryobi Lenke til kommentar
gussy Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Dere har ikke riktig på vekt på denne, vekten dere har oppgitt er MED batteri, men jeg velger hva Dere trodde var rett og håper det blir "riktig" 1 Lenke til kommentar
Denim Demon Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Dere har ikke riktig på vekt på denne, vekten dere har oppgitt er MED batteri, men jeg velger hva Dere trodde var rett og håper det blir "riktig" Eller kanskje det bare var en ørliten iq-test? Endret 29. desember 2016 av Denim Demon Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Dere har ikke riktig på vekt på denne, vekten dere har oppgitt er MED batteri, men jeg velger hva Dere trodde var rett og håper det blir "riktig" Eller kanskje det bare var en ørliten iq-test? Nei? Lenke til kommentar
bokorm Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Når produsenten oppgir vekten til å være 1,71 MED batteri, så kunne man kanskje tro at vekten var 1,01 uten batteri, men uten batteri oppgir produsenten vekten til å være 1,28 (kilde, brukermanual s. 63/88 http://webservice.ttigroup.eu/local/uploaded/catalog/R18I-UM-EU-v3-print.pdf ) Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Det hadde sneket seg inn en feil i det opprinnelige spørsmålet om vekt. Vi skal ikke røpe hva riktig svar er, men spørsmålet er rettet opp. Det var antakeligvis en del som resonnerte seg frem til hva riktig svar måtte være da spørsmålet var som det var. Vi har derfor satt også dette til å telle som rett svar i dette tilfellet. //Marius Valle, TU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå