Syklofanten Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 I høst ble det kjent i media at politiet har avdekket en pedofiliring som involverer et stort antall menn i alle aldre og samfunnslag. Hvis jeg husker riktig gikk politiet siden ut og sa at saken hadde vokst i omfang og at antall involverte var større enn først antatt. Nå har jeg imidlertid ikke lest noe om saken på lenge. Er jeg blind, eller har jeg rett i at dekningen av saken har avtatt kraftig? Man skulle tro at avsløringen av norgeshistoriens største pedonettverk ville få mer enn et par dager i rampelyset. Lenke til kommentar
UglaSukk Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 "Jimmy Savile, protected by the elite." https://m.youtube.com/watch?v=VJF8qGWI_u4 Kanskje er det noe lignende som slår inn også her. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Enten det, eller så har Politiet tråkket i salaten igjen 2 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Eller så har en litt for mye tillit til media. Kanskje ikke pedoene genererte nok klikk og annonseinntekter.. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Eller så har en litt for mye tillit til media. Kanskje ikke pedoene genererte nok klikk og annonseinntekter.. Det tviler jeg sterkt på. Det kan være at de ikke har funnet noe nytt, og da er det heller ingenting å rapportere. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 (endret) Tipper de rett og slett har brukt opp saken inntil det kommer noe nytt. Det kommer nok mer når rettsakene begynner å bli ferdig eller flere blir tatt osv. De skrev jo veldig mye om det en periode. Har det ikke skjedd noe nytt er det jo ikke så mye å skrive nyheter om heller... Dette er nok en sak som kommer til å være oppe i media regelmessig når det skjer noe, rushet vi hadde med 10 artikler om dagen kommer nok ikke tilbake. Endret 30. desember 2016 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå