Duppelupp Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hei Jeg ser etter et spill hvor man kan bygge forskjellige maskiner samt lære om fysikk, mekanikk, elektrisitet osv. Har tidligere spillt Minecraft med utvidelsespakken 'Industrialcraft' og synes det var kjempegøy å bygge kraftstasjoner, maskiner, ledninger og kontrollsystemer etc. Problemet er at Minecraft begynner å bli gammelt samt at fysikken der er veldig urealistisk. Ser derfor etter noe litt proffere, altså noe en ingeniør-nerd som meg kan kose seg med Er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Factorio og Dwarf Fortress kanskje? Space Engineers om du har en kraftig nok maskin. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 the incredible machine 2 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Ikke nøyaktig hva du etterspør, men infinifactory er verdt en titt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Jeg husker jeg så et spill der man fikk forskjellige challenges om å bygge "da vinci" maskiner med diverse byggeblokker, så trykker Start og lar fysikken ta over og se om den kommer seg til/over mållinja innenfor oppdragets parametre. Husker ikke hva det heter. Det er ikke et 2D-spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Jeg husker jeg så et spill der man fikk forskjellige challenges om å bygge "da vinci" maskiner med diverse byggeblokker, så trykker Start og lar fysikken ta over og se om den kommer seg til/over mållinja innenfor oppdragets parametre. Husker ikke hva det heter. Det er ikke et 2D-spill. Besiege du tenker på? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Garry's Mod skal også kunne la deg bygge maskiner, men her er det høy MacGyver-faktor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Jaja besiege var det. Garrys mod et litt for meningsløst Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Ikke enig. Jeg kom på Garry's Mod fordi du snakket om Besiege. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Husker jeg hadde mye moro med Robot Arena (2 tror jeg). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Kerbal Space Program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå