Gå til innhold

Spill hvor man kan bygge maskiner?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser etter et spill hvor man kan bygge forskjellige maskiner samt lære om fysikk, mekanikk, elektrisitet osv.

Har tidligere spillt Minecraft med utvidelsespakken 'Industrialcraft' og synes det var kjempegøy å bygge kraftstasjoner, maskiner, ledninger og kontrollsystemer etc. Problemet er at Minecraft begynner å bli gammelt samt at fysikken der er veldig urealistisk. Ser derfor etter noe litt proffere, altså noe en ingeniør-nerd som meg kan kose seg med :)

Er det noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker jeg så et spill der man fikk forskjellige challenges om å bygge "da vinci" maskiner med diverse byggeblokker, så trykker Start og lar fysikken ta over og se om den kommer seg til/over mållinja innenfor oppdragets parametre. Husker ikke hva det heter. Det er ikke et 2D-spill.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg så et spill der man fikk forskjellige challenges om å bygge "da vinci" maskiner med diverse byggeblokker, så trykker Start og lar fysikken ta over og se om den kommer seg til/over mållinja innenfor oppdragets parametre. Husker ikke hva det heter. Det er ikke et 2D-spill.

Besiege du tenker på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...