Torhild Jansen Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hytte med sjarm. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Ja, noe sånt kunne jeg godt ha tenkt meg gitt. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Ja, noe sånt kunne jeg godt ha tenkt meg gitt. Enig ... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Beliggenheten og landskapet rundt teller jo litt også selv om hytta i seg selv er innbydende nok. Ser ut til å være muligens av litt eldre årgang dette, men velholdt. Balja med planter i minner litt om den jeg ble bada i som guttunge på hytta tilbake på tidlig -50 tall. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Beliggenheten og landskapet rundt teller jo litt også selv om hytta i seg selv er innbydende nok. Ser ut til å være muligens av litt eldre årgang dette, men velholdt. Balja med planter i minner litt om den jeg ble bada i som guttunge på hytta tilbake på tidlig -50 tall. Roar Tror dette har vært et vanlig bolighus en gang i tiden, godt ivaretatt, og nå et 'blikkfang' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg