BigBadAde Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Vil også anbefale en titt på Mazda 3 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Jeg anbefaler Nissan Leaf. Bilen er veldig behagelig å kjøre og svært rimelig i bruk. Hvilket erfaringsgrunnlag har du?Hvor mange andre biler har du kjørt? Selv har jeg testet bare noen hundre ulike bilmodeller, Leaf er ikke en av de jeg husker som behagelig.. Jeg vil faktisk si at Leaf er en kjip bil som på ingen måte er behagelig å kjøre. Dog vil den nok være behagelig for lommeboka, det er det eneste positive med bilen. Hvorfor var den kjip?Den har billig hard og ekkel plast over alt, elendige seter, og generelt sett følelse av å være en billig og simpel bil.Denne bilen koster 3-4000kr i måneden, det inkluderer drivstoff, avbetaling lån, daglig pendling gjennom bompenger, årsavgift og full-kasko forsikring. Hvilken bil i samme prisklasse ville du heller anbefalt? Jeg tror ikke du kan finne en bedre bil til i nærheten av denne prisen. Jeg har kun kjørt 2013-modellen, ikke eldre. Er det denne du har kjørt? Eller den eldre utgaven med lyst/hvitt interiør? Endret 31. desember 2016 av IntelAmdAti Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 TS har ikke skrevet noe siden første post, og dere krangler forsatt Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2017 Tuuusen takk for tips og tilbakemelding! Setter stor pris på diskusjonen her, beklager jeg ikke har svart før nå. Jeg har prøvd Volvo V40, Opel Astra, Skoda Octavia og VW Golf, og endte på sistnevnte. Kjørte hjem fra Oslo i dag med min nye '14 Golf Highline 122hk bensin med DSG automatgir. Kjørt 22 250km. Fikk et rimelig godt tilbud, så jeg slo til! Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 7. januar 2017 Del Skrevet 7. januar 2017 Gratulerer med kjøpet av din første bil, håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. januar 2017 Del Skrevet 9. januar 2017 Gratulerer, plukka opp min '14 Golf GTI sist uke Veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Den har billig hard og ekkel plast over alt, elendige seter, og generelt sett følelse av å være en billig og simpel bil. Hvilken bil til ca 3-4k i måneden inklusive nedbetaling, full-kasko forsikring, drivstoff, bompenger og årsavgift ville du heller anbefalt da? :-) 2013-modell Leafen ble nettopp EU-godkjent, 0 anmerkninger. Jeg har kjørt bilen siden 2015 og er meget fornøyd, utover å fylle på spylevæske og skifte dekk etter sesong har det vært 0 vedlikehold på den. Rekkevidde er en ulempe, du kan kjøre 2 timer på en lading, 1,5 timer om vinteren. Skal du kjøre langtur må du påregne ca 15 minutter hurtiglading for hver time du kjører, eller halvtime lading annenhver time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå