EspenDL Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Har netopp kjøpt meg nytt konge kab. til 1100,- (Chieftech) Har hørt snakk om en ny BTX standard. Er det noen som vet når dette kommer? Hvorfor skal de skifte standard? Er det pga varme? Endret 30. november 2003 av EspenDL Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Les denne artikkelen fra spetember. Sitat: "BTX-baserte hovedkort og kabinetter ventes på markedet i midten av 2004..." Her finnes mer informasjon! Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Nå Nå! Vi får se sier jeg da, først må Intel få med seg resten av bransjen Husker vel fra litt siden når Intel sa at Rambus var fremtiden og introduserte det som en standard, hva skjedde jo heldigvis ville ikke resten av bransjen det slik og Intel måtte til slutt kapitulere. Nok om det BTX er bare noe tull fra ene enden til den andre Det å flytte cpu 5 cm bakover og rotere den 45 grader er vell ikke å revolusjonere formfaktoren noe særlig er det det ?? Dette er bare en ny måte og få forbrukerne til og kjøpe mer hardware ved oppgradering uten at forbrukeren sitter igjen med noe som er så veldig mye bedre enn det han hadde fra før. Kjøle løsninger får være opp til Kabinett produsenter og Retail fabrikker som Dell. Kan ikke se noe som helst fancy med den nye formfaktoren som ikke kunne ha blitt gjort på den nåværende ATX faktoren Se mitt innlegg ang saken her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå