rtoevik Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Noen som har forslag til hvordan jeg får av denne? Klarer jeg det med en vannpumpetang eller er det spesielle tenger til dette? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 (endret) Prøve å dra ut det i midten der med f.eks en nebb-tang? Eller en hvilken som helst tang du får tak i den "klumpen" på enden med. Der ut som en splint med en ekspanderende sak bak, om du drar ut splinten i midten kan den løsne. Disclaimer: Dette er ren gjetting fra min side, vær forsikrig så du ikke ødelegger noe. Endret 28. desember 2016 av aklla Lenke til kommentar
Børt-Erik Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Disse skruene har spor som gjør at du ikke får skrudd de ut hvis du ikke har speialverktøy. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hvis det er din vegg så kan du skjære et spor i hodet med baufil og skru den ut med en vanlig trekker. Lenke til kommentar
rtoevik Skrevet 29. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2016 Hmmm. er ikke min vegg dette så jeg må nok kjøpe utstyr. Skal sjekke litt på google om jeg finner noe. takk for hjelpen. Lenke til kommentar
rtoevik Skrevet 30. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2016 Snakket med SFS Intec som er leverandør av denne typen skruer. De viste knapt om at de hadde den i sortimentet men lovet de skulle skaffe. Måtte dog bestille gjennom Tools kjeden. Tusen takk for hjelpen dere Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Kan du ikke bare bore i stykker hodet og skru ut skruen med tang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå