Gå til innhold

Bruke samsungs "internett" nettleser eller chrome eller annen nettleser for android?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg lurer på om det er best å bruke samsungs "native" nettleser-app for android, som kalles kreativt nok "internett", eller om jeg bør gå for chrome eller en annen nettleser? Jeg vil ikke ha opera lenger. Jeg har en drøss med bokmerker og lurer på hvilken nettleser som er best av samsungs og chrome, eller om noen er bedre enn begge disse. Er det en fordel å bruke chrome, eller kan jeg få ghostery, ipfuck og adblock bare på chrome? (Jeg får dem på chrome appen ja?)

Driver og sletter alle appene mine og ville helst bare hatt nettleser, men enkelte apper er bedre enn fulle nettsider. Men de appene jeg kan klare meg uten, legger jeg inn som bokmerker i nettleser på innloggingssiden til de forskjellige tjenestene. Så må jeg logge meg inn hver gang, f.eks. med bankID på mobil, eller hvis jeg ikke føler det er sikkert nok heller, så går jeg over til bankID brikke innlogging :) Gi meg gjerne noen pekere om sikkerhet også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Chrome og dette fungerer godt på de fleste Android telefoner.

Bruker også Chrome på laptop og stajonær etc.

Greit å kunne synkronisere alle bokmerker og lignende, opplever også Chrome som en av de raskere som også inneholder alt mulig rart av innstillinger man trenger og ikke trenger.

Jeg har roota telefonen min så bruker helt andre programmer enn Ghostery  og Adblock, så dette kan jeg ikke uttale meg om.

Når det gjelder sikkerhet har jeg heller aldri brukt noen form for antivirus på Android telefon, ser INGEN grunn til det som en vanlig privat person. Har heller aldri opplevd å få virus. Vet ikke hvordan sikkerheten på Chrome er.

Endret av LyLu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...