RolfA Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 "Det har skjedd en feil" kommer opp når jeg har skrevet inn koden fra kortet. Har snakket med Microsoft, og de ba meg oppdatere profilen min med tanke på adresse etc, noe jeg har gjort. Kan tilføye at "løs inn"-knappen ikke blir "synlig" når koden er skrevet. Dobbel og trippeltsjekket at det jeg skriver stemmer med koden på kortet. Noen kloke hoder her inne som har forslag til løsning? mvh Rolf Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Prøvd å gjøre det på PC? Det måtte jeg gjøre for å få redeemet noen greier her om dagen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Vet xboxen at den er i norge? På instillinger? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. desember 2016 Del Skrevet 30. desember 2016 Prøv på: Xbox.com/redeemcode Må logge inn med samme konto du bruker på Xbox. Lenke til kommentar
RolfA Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Har prøvd på pc, xbox og nettbrett. Samme feilmelding. Jævla dritt... SUR Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Har prøvd på pc, xbox og nettbrett. Samme feilmelding. Jævla dritt... SUR 0 er O ???? i er l ???? du skriver nok feil?? og hvis løs inn knappen ikke vises så har du en bokstav/tall for lite 25 bokstaver/tall skal det være http://support.xbox.com/en-US/billing/prepaid-codes/prepaid-code-errors hvis du ikke får det til, få hjelp hos en kompis. Endret 31. desember 2016 av 530XD Lenke til kommentar
RolfA Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Her er det jeg sliter med: Error messages without an error code If you receive an error message without an error code when trying to redeem a prepaid code, use the troubleshooting solutions in this section. These solutions are based on the most common error messages received when trying to redeem a prepaid code. To use these solutions, look for your error message below and follow the troubleshooting steps. Something went wrong. Sorry about that. Give it a try in a while If you receive this error message, check the Xbox Live service status. If there are any issues here, try to redeem the prepaid code later Er ingen 0 eller 1, o eller i blandt tall/bokstavene på kortet... Endret 31. desember 2016 av RolfA Lenke til kommentar
RolfA Skrevet 31. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2016 Kan det være at ekspediTRUSA i butikken glemte å aktivere kortet i julestria da? Står på kortet at det skal aktiveres i kassen... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 (endret) Kan det være at ekspediTRUSA i butikken glemte å aktivere kortet i julestria da? Står på kortet at det skal aktiveres i kassen... ja, da har du iallefall reklamasjon siden du har kjøpt det i en butikk. de finner jo ut om koden er brukt, Endret 31. desember 2016 av 530XD Lenke til kommentar
RolfA Skrevet 7. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2017 Var i butikken og fikk et nytt kort som ekspeditøren påpekte at var aktivert. Dro hjem, skrev inn koden og håpte at dette skulle bli bra. Samme feilmelding!!!! Gikk inn på Live for å prøve et kjøp online. Valgte 1mnd abb. Vips, den virket. Må ha gått over dato eller noe de korta butikken selger.... Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Du kan ikke ha lenger enn 3år frem i tid. Har du det? Hadde samme problem men har Xbox Live til 2019. Fikk feilmelding da jeg prøvte å legge inn en kode til Endret 22. januar 2017 av Tommx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå