AnonymDiskusjon Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hun har gitt et vagt uttrykk for at hun ikke er noe for meg og at jeg vil få det bedre med noen andre. Jeg ser henne hver dag siden vi jobber i samme firma og jeg klarer ikke la være å tenke på henne. Er helt ødelagt og klarer ikke gi slipp eller gå videre. Hva faen gjør man? Anonymous poster hash: bc047...d93 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Gi slipp. Gå videre. Unngå drama på arbeidsplassen. 6 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Prøv å overtale henne på arbeidsplassen. Det er underholdende å ha drama på arbeidsplassen. 3 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Drama på arbeidsplassen er det best å unngå ja, move on. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Prøv å overtale henne på arbeidsplassen. Det er underholdende å ha drama på arbeidsplassen. Hehe. Forsåvidt enig. Drama er kjempegøy sålenge man ikke selv er innblandet I mine yrker er det veldig lett å hoppe over i andre firma. Alltid en annen bedrift som trenger min stilling. Jeg tror selv jeg måtte hatt en ex på avstand så jeg ville ikke blitt der men det er ikke like lett for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå