EngineeringStudent Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Hei, En venn i Sverige viste meg hvordan han hadde tilgang til mange kanaler via en app kalt SMART IPTV. Han hadde en samsung smart tv 8 gen. Når jeg prøver å innstallere denne appen på min samsung smart tv i Norge, finner jeg ikke appen i Smart hub. Jeg prøver dermed å bytte region, ved å trykke 2,8,9 , men lykkes ikke. Noen som kan hjelpe meg? Sliter bare med å finne appen egentlig. Jeg har en Samsung smart tv UE66D6757WK Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. desember 2016 Del Skrevet 28. desember 2016 Har du prøvd google :-) Se her: http://siptv.eu/howto/sammy/ , der står det: Important! The application works only on TVs starting from E series. It doesn't work on C or D series TVs. Lenke til kommentar
Antontoll Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hei, En venn i Sverige viste meg hvordan han hadde tilgang til mange kanaler via en app kalt SMART IPTV. Han hadde en samsung smart tv 8 gen. Når jeg prøver å innstallere denne appen på min samsung smart tv i Norge, finner jeg ikke appen i Smart hub. Jeg prøver dermed å bytte region, ved å trykke 2,8,9 , men lykkes ikke. Noen som kan hjelpe meg? Sliter bare med å finne appen egentlig. Jeg har en Samsung smart tv UE66D6757WK Takk på forhånd Hei. Jeg bruker smart iptv . Men lista med canaler utenlands og må betales monadlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå